سامسونگ برای هدست Gear VR کنترلر می‌سازد

شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ را علاقمندان به حوزه واقعیت مجازی می‌شناسند. این هدست بر خلاف برخی نمونه‌های مشابه از کنترلر بهره نمی‌برد. اما به تازگی مشخص شده این غول کره‌ای ظاهرا روی یک کنترلر برای Gear VR است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هدست آکیلس‌ریفت به همراه یک کنترلر ایکس‌باکس عرضه می‌شود و به زودی هدست Gear VR سامسونگ نیز قرار است کنترلر مخصوص به خود را داشته باشد. اما بر خلاف آکیولس که از یک دسته‌بازی ایکس‌باکس بهره گرفته، سامسونگ قصد دارد دستگاه مخصوص به خود را طراحی کند.

یکی از مزیت‌های این کنترلر، قرارگیری آسان آن در داخل هدست Gear VR است که بدین طریق مواقعی که از این دستگاه استفاده نمی‌کنید می‌توانید به راحتی آن را در جایگاهش قرار دهید. یکی از مهم‌ترین دلایل قابلیت حمل بالای Gear VR همین مورد است.

روی یک کنترلر لوگو آکیولس و یک استیک آنالوگ قرار داده شده و نیز ۴ دکمه عملیاتی و دو دکمه دیگر روی آن وجود دارد. این محصول از طریق بلوتوث به گوشی‌هوشمند متصل می‌شود و بنا به گزارش‌های منتشر شده، وزن آن ۳۰۰ گرم خواهد بود. برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم که کنترلر ایکس‌باکس‌وان ۲۲۰ گرم وزن دارد.

در مورد زمان معرفی و نیز قیمت این محصول هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست و احتمالا در نمایشگاه IFA باید منتظر رونمایی از آن باشیم. GamePad سامسونگ که پیش‌ از این عرضه شده، کنترل‌های بیشتری را ارائه می‌دهد اما از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار نیست. در ادامه می‌توانید تصاویری از این دستگاه را مشاهده کنید.

gear vr controller

نظر شما در مورد کنترلر واقعیت مجازی سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات