با قاب چاپگر تلفن‌ های هوشمند آشنا شوید!

شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این روزها با پیشرفت فناوری شاهد تولید محصولاتی هستیم که گاهی حتی در خواب هم به آن‌ها فکر نمی‌کردیم. به تازگی در کانال محبوب آنباکس‌تراپی در یوتیوب ویدویی منتشر شده که در آن یک قاب مخصوص تلفن‌های هوشمند معرفی می‌شود. اما این قاب مانند آنچه تا کنون دیده‌اید نیست چراکه در واقع یک پرینتر است! در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تا‌کنون قاب‌های مختلفی برای گوشی‌های هوشمند تولید شده‌ است. از قاب‌های ارزان ژله‌ای گرفته تا قاب‌های گران‌قیمتی از که جنس طلا ساخته شده‌اند. اما به تازگی یک قاب عجیب و البته بسیار جالب برای گوشی‌های هوشمند ساخته شده که در واقع یک چاپ‌گر همراه است.

در همین رابطه یک ویدپو توسط کانال آنباکس‌تراپی منتشر شده که محصول مورد بحث در آن معرفی می‌شود. چه از گوشی‌های هوشمند اندرویدی استفاده کنید و چه از آیفون می‌توانید این قاب را به دستگاه خود متصل و از آن استفاده کنید.

در ویدیو زیر، قاب چاپگر به یک آیفون متصل و سپس اپلیکیشن مورد نیاز آن نیز دانلود و نصب می‌شود. اما اگر فکر می‌کنید که کار این محصول فقط چاپ فوری عکس‌های گرفته شده با گوشی است سخت در اشتباه هستید! موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که شما بعد از اینکه توسط اپلیکیشن مخصوص این قاب اقدام به ثبت عکس کردید، می‌توانید یک ویدیو کوتاه را نیز ضبط کنید. سپس با یک افکت جالب به طور همزمان می‌توانید تصویر گرفته شده را چاپ کنید. حالا اگر دوربین موبایل را به سمت عکس چاپ شده در دست بگیرید، ویدیویی که ضبط کرده‌اید نیز به صورت خودکار در کادر عکس نمایش می‌یابد و با تکان دادن گوشی نیز، ویدیو همچنان در کادر عکس چاپ شده، پخش خواهد شد و این قابلیت بسیار جالب محصول مورد بحث است.

می‌توانید این ویدیو جذاب را در زیر مشاهده کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟ آیا حاضر به خرید آن هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات