تماشا کنید: Vessyl، لیوان هوشمندی که می‌داند دارید چه می‌نوشید

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وسیل، لیوان هوشمندی است که دقیقا می‌تواند نوشیدنی‌ که درونش می‌ریزند را شناسایی کند و ترکیبات، میزان شکر، طعم و حتی برند تولید کننده آن را نشان دهد.
تبلیغات

قهوه، آب میوه، نوشیدنی‌های میکس یا ترکیبی و یا هرچیزی که به ذهنتان برسد؛ قبل از اینکه حتی لیوان را به دهان خود نزدیک کنید، تمامی اطلاعات اعم از نوع نوشیدنی، میزان قند، کالری، چربی، پروتئین و گاها شرکت سازنده بر روی نمایشگر لیوان نقش خواهد بست. تمامی اطلاعات، به یک اپلیکیشن تلفن هوشمند فرستاده و در آن‌جا مانیتور و نگه‌داری خواهند شد.

وسیل در دسته گجت‌های کنترل سلامت و مواد خوراکی مصرفی قرار می‌گیرد و می‌تواند کمک حال کسانی باشد که به سالم و مقوی بودن خوراک و نوشیدنی خود اهمیت می‌دهند. معمولا برای افراد دشوار است که نوشیدنی‌های مصرفی خود در طول روز را، جایی به ثبت برسانند، از میزان کالری و قند و سایر مواد مغزی داخل آن مطلع شده و از این اطلاعات برای کنترل وزن و سلامت خود استفاده کنند. اما گجت‌هایی مانند این وسیل کار را هم راحت‌تر می‌کنند، هم لذت‌بخش‌تر.البته وجه تمایز وسیل با سایر گجت‌های مشابه، این است که اطلاعات بلافاصله و بر روی خود دستگاه قابل مشاهده است و الزاما نیازی به داشتن گجت‌های هوشمند و اپلیکیشن‌های اضافی نیست. بعد از هر بار شناسایی یک نوشیدنی و ثبت آن، لیوان می‌تواند به شما بگوید برای ادامه روز، نیاز به چقدر نوشیدن آب یا سایر مواد دیگر خواهید داشت.

در جداره داخلی لیوان، سنسورهای مولکولی بسیاری قرار دارد که عمل شناسایی و بررسی مایعات را انجام داده، و پس از پردازش‌های لازم، اطلاعات قابل استفاده خواهند بود. یک سنسور حرکتی هم در داخل وسیل قرار داده شده که با هر بار کج کردن لیوان، نمایشگر آن را روشن می‌کند. قیمت این گجت دوست داشتنی و صدالبته مفید، 99 دلار است و اوایل سال 2015 میلادی وارد بازار خواهد شد.

 دانلود ویدیو معرفی محصول

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات