به کمک VERT از ارتفاع پرش خود آگاه شوید

دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
امروزه به کمک ابزارهای الکترونیکی کم‌حجم، می‌توان دقیق‌تر ورزش کرد و کالری سوزاند. گجت‌ها و برنامه‌های مختلفی وجود دارند که راه رفتن یا دویدن ما را اندازه‌گیری می‌کنند؛ VERT گجتی جدید است که شما را از میزان پرشتان آگاه می‌سازد.
تبلیغات

اکثر گجت های پوشیدنی مربوط به تناسب اندام، توجه خود را روی گام برداشتن و دویدن متمرکز می‌کنند؛ اما اگر ورزشی که شما انجام می‌دهید، بیشتر عمودی باشد تا افقی، آن‌وقت چطور می‌شود این جهش‌ها را اندازه‌گیری کرد؟

VERT یک گجت پوشیدنی است که به شما می‌گوید که با چه سرعت و ارتفاعی می‌توانید بپرید. این وسیله همچنین اندازه‌گیری‌های دیگر مرتبط با پرش را انجام می‌دهد؛ کافی است که این گجت را به پیراهن خود متصل کرده و به برنامه‌ی ‌IOS مخصوص آن بر روی گوشی خود متصل شوید . به کمک این وسیله مفید شما قادر به اندازه‌گیری جهش‌های رو به بالای خود هستید؛ بنابراین می‌توانید به طرز قابل‌توجهی پرش‌های خود را بهبود ببخشید. هرچند که این گجت ابزار بسیار خوبی به نظر می‌رسد، ولی در حال‌حاضر تنها توسط بازیکنان تیم والیبال بانوان آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است. اگر شما نیز تمایل به امتحان آن دارید، باید چیزی حدود ۱۲۵ دلار بپردازید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات