دستبند ورزشی مایکروسافت با ویندوز، اندروید و iOS سازگار خواهد بود

پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
مدت‌ها است که شایعه مربوط به ساعت هوشمند مایکروسافت به گوش می‌رسد. ردموندی‌ها سخت در تلاش هستند تا رقیب گجت‌های پوشیدنی مبتنی بر Android Wear را راهی بازار کنند. امروز گزارش شده که گجت پوشیدنی مایکروسافت در واقع یک دستبند ورزشی با قابلیت نمایش اعلانیه‌های تلفن است نه یک ساعت هوشمند.
تبلیغات

وب‌سایت وین‌سوپرسایت که به صورت تخصصی بر روی اخبار مرتبط با ردموندی‌ها کار می‌کند و معمولا اطلاعات غیررسمی نزدیک به واقعیت را فاش می‌کند، اخیرا اعلام کرده که مایکروسافت در حال ساخت دستبند ورزشی جدید خود است که از چندین سنسور برای محاسبه کالری سوزانده شده، گام‌های برداشته شده و ضربان قلب سنج بهره می‌برد.

چندی پیش در زومیت، اطلاعات مربوط به پتنت جدید مایکروسافت برای یک گجت پوشیدنی را منتشر کردیم که با گفته‌های وین‌سوپرسایت مطابقت دارند. در تصویر مربوط به این پتنت، آیکون گام‌سنج، ضربان قلب سنج و همچنین تصویر مربوط به کالری سوزانده شده قابل مشاهده است. این امکانات در Gear Fit سامسونگ نیز وجود دارند.

ساعت‌هوشمند مایکروسافت

گفته می‌شود دستبند ورزشی مایکروسافت با سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوزفون و iOS سازگار خواهد بود.

سازگاری دستبند ورزشی مایکروسافت با تمام پلتفرم‌ها، تفاوت اساسی و بسیار مهم این محصول با رقبا است. گجت‌های مبتنی بر Android Wear تنها قادر به اتصال به تلفن‌های هوشمند اندرویدی هستند؛ گجت‌های پوشیدنی سامسونگ نیز فعلا تنها به تلفن‌های ساخت خود این شرکت متصل می‌شوند. بعید است که ساعت هوشمند اپل به‌جز آیفون و آیپد به ابزار دیگر متصل شود. اما دستبند ورزشی مایکروسافت به اکثر تلفن‌های مطرح بازار در پلتفرم‌های مختلف متصل خواهد شد.

ظاهر مایکروسافت سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ را برای عرضه دستبند ورزشی خود در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات