با شارژر بی‌سیم ADATA CE700 آشنا شوید

یک‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
همه اتصالات و ارتباطات ما در حال بی‌سیم شدن هستند. گویا حالا نوبت شارژرها نیز برای بی‌سیم شدن فرا رسیده است.
تبلیغات

همه چیز بی‌سیم شده است. تلفن بی‌سیم، اینترنت بی‌سیم، موس بی‌سیم، کیبورد بی‌سیم، دسته کنسول بی‌سیم و بیشتر کانال های ارتباطات جمعی و شخصی ما نیز بی‌سیم شده‌اند.

احتمالا اسم کیو آی یا Qi شارژر تا کنون به گوشتان خورده است. Qi نام کنسرسیومی است که شارژ بیسیم و گجت‌های مرتبط با آن را استانداردگذاری می‌کند و تا کنون لیست بلندبالایی از گوشی‌های دارای این قابلیت را استاندارد گذاری کرده است که در میان آن ها نام برترین موبایل ها از جمله Nexus 4 ،Nexus 5 ،Nokia Lumia 920 ،Samsung Galaxy S3 ،S4 ،Note II ،Note III و LG G2 ،G Pro به چشم می خورد و iPhone 5S نیز با قاب خاصی می‌تواند مجهز به آن شود.

شارژرهای بی‌سیم تازه به بازار وارد شده‌اند و یکی از این تازه واردین ADATA CE700 است. این شارژر القایی می تواند همه گوشی های Qi را با هر اندازه‌ای که باشند شارژ کند. طراحی بدنه آن به نوعی است که هم ایستاده و هم خوابیده می‌توانید از آن استفاده کنید و در حالت ایستاده انعطاف بسیار بالایی دارد و مثل یک پایه کارآمد عمل می کند. این طراحی منحصر بفرد برنده جایزه Design & Innovation نمایشگاه Computex 2014 نیز شده است. CE700 زمانی که لزومی به استفاده نداشته باشد الکتریسیته را قطع می کند تا در مصرف برق صرفه جویی شود. قابلیت جالبی که در آن تعبیه شده است FOD یا تشخیص جسم خارجی است.

adata-ce700

اما آیا شما به شارژر همراه احتیاج دارید؟

وصل کردن کابل زمان‌بر است و استهلاک ایجاد می‌کند و خطر شوک الکتریکی به همراه دارد و باید گفت کابل‌ها در کل کاربرپسند نیستند.

این محصول با 1 سال ضمانت تعویض آونگ در بازار موجود است.

برای آشنایی بیشتر با شارژر بی سیم ای دیتا CE700 به سایت آونگ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات