اطلاعات مربوط به دوربین‌های پروژه تانگوی گوگل فاش شد: دوربین اصلی 4 مگاپیکسل، دوربین ردیابی حرکت و واحد حس‌گر عمق

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
اوایل سال جاری میلادی گوگل از پروژه تانگو پرده برداشت. در این پروژه از یک تلفن هوشمند با سنسورهای سه‌بعدی برای اسکن و بازطراحی اتاق‌ها استفاده می‌شود. در زمان معرفی این پروژه، برخی جزئیات درباره تلفن‌های مبتنی بر پروژه تانگو نیز منتشر گردید. حال جزئیات بیشتری از نحوه عملکرد و سخت‌افزار این دستگاهی برملا شده است.
تبلیغات

پیش از معرفی پروژه تانگو جزئیاتی از آن منتشر شد که به استفاده از یک دوربین 4 مگاپیکسل، یک دوربین ردیابی حرکت، یک واحد حس‌گر عمق و چند پردازنده بینایی کامپیوتری اشاره داشت. حال اطلاعات بیشتری از این پروژه فاش شده است.

بر طبق اطلاعات به دست آمده، دوربین 4 مگاپیکسلی این دستگاه در پشت آن قرار گرفته و در کنار آن یک دوربین Fish Eye تعبیه شده که میدان دید 180 درجه دارد. به کمک این دوربین می‌توان اتاق‌های کوچک را به راحتی اسکن کرد و تصویری از کل ناحیه را ثبت کرد. بر روی این تلفن دو دوربین دیگر نیز قرار گرفته‌اند.

دوربین حسگر عمق دارای رزولوشن 320 در 180 پیکسل و نرخ فریم 50 گیگاهرتز است، در حالی که دوربین جلوی دستگاه یک نسخه کوچک‌تر از دوربین پشت است. لنز دوربین جلو دارای میدان دید 120 درجه (مشابه با چشم انسان) است. با مشاهده ویدئویی زیر می‌توانید از جزئیات بیشتر مرتبط با پروژه تانگو مطلع گردید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات