کنفرانس WWDC 2024 آنلاین است؛ اما به‌صورت حضوری هم برگزار می‌شود

چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر رویداد WWDC 2024 اپل
اپل قصد دارد WWDC 2024 را آنلاین برگزار کند، اما از توسعه‌دهندگان و دانشجویان منتخب برای حضور در رویداد حضوری اپل پارک نیز دعوت کرده است.
تبلیغات

اپل ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان ۲۰۲۴ را به‌صورت آنلاین پخش می‌کند. در ابتدا تصور می‌شد این مراسم صرفاً آنلاین خواهد بود؛ اما اپل می‌گوید برخی از توسعه‌دهندگان منتخب به مراسم حضوری WWDC دعوت می‌شوند.

اپل سال گذشته قبل از آغاز پخش WWDC 2023 از افراد دعوت‌شده پذیرایی کرد و سپس دو تور بازدید از اپل پارک را برای آن‌ها درنظر گرفت. مراسم با اهدای جوایز طراحی اپل و صرف شام به‌پایان رسید. ظاهراً امسال رویداد پذیرایی در پردیس اینفینیت لوپ اپل روز یک‌شنبه ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) برگزار می‌شود.

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل تا قبل‌‌از سال ۲۰۲۰ به‌صورت حضوری برگزار می‌شد و برنامه‌نویسان برای حضور در آن باید بلیت ۱٬۵۹۹ دلاری خریداری می‌کردند و فضای مراسم نیز محدود بود. از سال ۲۰۲۰ به بعد، اپل WWDC را به رویداد آنلاین برای همه‌ی توسعه‌دهندگان تبدیل کرد.

پوستر مراسم WWDC 2024 اپل

اپل تعداد محدودی از توسعه‌دهندگان و دانشجویان را برای رویداد ویژه‌ی اپل پارک دعوت می‌کند و این افراد ازطریق سیستم قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

اپل روز پنج‌شنبه ۲۸ مارس (۹ فروردین) ۳۵۰ برنده‌ی چالش دانشجویی Swift را اعلام می‌کند. ۵۰ برنده‌ی ممتاز، دعوت‌نامه‌ای برای تجربه‌‌ای سه‌ روزه‌ دریافت خواهند کرد که شامل رویداد WWDC نیز می‌شود.

بزرگسالان و همچنین نوجوانان واجد شرایط بین ۱۳ تا ۱۷ سال می‌توانند برای حضور در رویداد ویژه‌ی WWDC 2024 درخواست دهند.

افراد واجد شرایط برای حضور در رویداد ویژه‌ی اپل پارک WWDC 2024 می‌توانند درخواست خود را ازطریق وب‌سایت توسعه‌دهندگان اپل ثبت کنند. شرکت‌کنندگانی که به روش قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند تا پایان روز پنج‌شنبه ۴ آوریل (۱۶ فروردین ۱۴۰۳) از وضعیت خود مطلع خواهند شد.

شرکت در رویداد ویژه‌ی اپل هزینه‌ای ندارد اما این شرکت هزینه‌ی حمل‌ونقل را پوشش نخواهد داد و افراد باید خودشان آن را پرداخت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات