آیپدها و مک‌های جدید همین هفته رونمایی می‌شوند؟

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
پنل پشتی آیپد پرو ۲۰۲۲
ظاهراً اپل بدون برگزاری مراسم می‌خواهد محصولات جدیدش را همین هفته رونمایی کند.
تبلیغات

بر اساس گزارش مک‌رومرز به‌نقل از یک منبع آگاه، اپل قصد دارد در هفته‌ی جاری با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی، محصولات جدید خود را معرفی کند. شایعاتی در مورد مدل‌های جدید آیپد، مک بوک و تعدادی لوازم جانبی جدید وجود دارند اما دقیقاً مشخص نیست که این هفته اپل چه چیزهایی را معرفی خواهد کرد. پیش از مک‌رومرز، شب گذشته وب‌سایتی دیگر چنین ادعایی مطرح کرده بود.

به ادعای مارک گرمن، اپل مدل‌های جدید آیپد پرو ۲۰۲۴، آیپد ایر ۲۰۲۴ و مک بوک ایر را به همراه مجیک کیبورد جدید و اپل پنسل معرفی خواهد کرد. گرمن معتقد است که اپل قصد ندارد رویدادی برای رونمایی از این محصولات برگزار کند و در عوض می‌خواهد آن‌ها را در وب‌سایت خود با مجموعه‌ای از ویدیوهای آنلاین در ماه مارس یا آوریل (اسفند ۱۴۰۲ یا فروردین ۱۴۰۳) معرفی کند.

آیپد پرو با صفحه‌نمایش اولد و تراشه‌ی M3، آیپد ایر با تراشه‌ی M2 و نمایشگر بزرگ‌تر ۱۲٫۹ اینچی، مجیک کیبورد جدید برای آیپد پرو، اپل پنسل جدید، مک بوک ایر ۱۳ اینچ و مک بوک ایر ۱۵ اینچ با تراشه‌ی M3، رنگ‌های جدید برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس و قاب‌های رنگی جدید برای گوشی آیفون محصولاتی هستند که انتظار داریم اپل آن‌ها را به‌زودی رونمایی کند.

شایعاتی در مورد اپل تی‌وی جدید و اسپیکر اپل هوم‌پاد مجهز به صفحه‌نمایش به گوشی می‌رسد اما مشخص نیست که باید منتظر رونمایی آن‌ها در آینده‌ی نزدیک باشیم یا خیر. همچنین رندرهای CAD از آیفون SE 4 منتشر شده است که احتمالاً سال ۲۰۲۵ رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات