کیبورد بی‌سیم جدید HP با طراحی ارگونومیک و بدون Num Pad رونمایی شد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
فردی در حال کار کردن با کیبورد پشت میز و مقابل کامپیوتر
اچ پی کیبورد بی‌سیم و ارگونومیک خود با نام HP 960 را در CES 2024 معرفی کرد.
تبلیغات

کیبورد یکی از مهم‌ترین وسایلی است که باید در هر محیط کاری وجود داشته باشد و از آنجایی که بسیاری از افراد ساعت‌ها قرار است با کیبورد تایپ کنند، ارگونومی این محصول اهمیت زیادی پیدا می‌کند و اچ پی نیز دقیقا با همین منطق کیبورد بی‌سیم ارگونومیک خود با نام HP 960 را در مراسم CES 2024 معرفی کرده است.

کیبورد اچ پی ۹۶۰ از Num pad مجزا استفاده می‌کند و این موضوع به شما امکان می‌دهد تا بتوانید آن را در کنار کیبورد یا هرجای دیگری قرار دهید.

همچنین جدا شدن شماره‌های کنار باعث می‌شود تا افراد چپ دست راحت‌تر بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. جدا از بحث ارگونومی بسیار خوب کیبورد جدید اچ پی، سازنده‌ی آمریکایی به شما امکان داده تا ۲۰ دکمه را شخصی‌سازی کنید.

اچ پی ادعا کرده که طراحی کیبورد به گونه‌ای است که به کاربر کمک می‌کند تا به حالت طبیعی‌تری با آن کار کند و در پوزیشن بهتری هنگام کار قرار بگیرد.

اچ پی برخی از دکمه‌های کیبورد ۹۶۰ را با اندازه‌ی بزرگ‌تر طراحی کرده است تا دسترسی به آن‌ها ساده‌تر شود و از سوی دیگر در پایین کیبورد فوم قرار داده تا دست به هنگام تایپ کردن راحتی‌ بیشتری داشته باشد.

کیبورد اچ پی ۹۶۰ در کنار num pad مجزا با پس‌زمینه سفید

بر اساس بیانیه‌ی HP، شما برای تایپ کردن با کیبورد ارگونومیک ۹۶۰ تا ۱۹ درصد کمتر ساعد خود را حرکت خواهید داد و این دامنه D تغییر برای مچ دست به ۶۰ درصد می‌رسد.

به‌نوعی استفاده از کیبورد جدید اچ پی باعث می‌شود تا هنگام تایپ کردن فشار کمتری به دست شما وارد شود و در نتیجه کمتر خسته شوید و برای مدت طولانی‌تری بتوانید به تایپ کردن ادامه دهید.

طراحی خاص و عجیب کیبورد بی‌سیم HP 960 باعث می‌شود تا در ابتدا کمی با آن مشکل پیدا کنید. درواقع نحوه قرارگیری دکمه‌ها و نوع چیدمان آن‌ها با کیبوردهای معمول متفاوت است و به‌همین جهت کمی طول می‌کشد تا به چیدمان متفاوت اچ پی ۹۶۰ عادت کنید.

HP عنوان کرده که دکمه‌های کیبورد جدید کاملا بی‌صدا هستند و شما با قراردادن باتری می‌توانید ۲۴ ماه شارژدهی را از خود کیبورد و ۶ ماه شارژدهی را از Num Pad انتظار داشته باشید.

قیمت کیبورد بی‌سیم و ارگونومیک HP 960 به ۱۱۹ دلار می‌رسد و این محصول از آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) در دسترس قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات