پوشش زنده زومیت از رویداد معرفی آیفون ۱۵ [نسخه آفلاین + مراسم قرعه‌کشی]

سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
پوشش رویداد wonderlust اپل با زومیت
پوشش زنده‌ی زومیت از رویداد معرفی آیفون ۱۵ را دنبال کنید و جوایزه ارزنده‌ای همچون آیفون ۱۳ بگیرید.
تبلیغات

سه‌شنبه‌ی این هفته، بالاخره لحظه‌ی موعود فرا می‌رسد و اپل به یک سال گمانه‌زنی درباره‌ی نسل بعدی گوشی‌های هوشمندش پاسخ می‌دهد. کوپرتینونشین‌ها ۲۱ شهریور، ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران در رویداد Wonderlust از خانواده‌ی آیفون ۱۵ پرده برمی‌دارد.

گفته می‌شود که در رویداد Wonderlust، گوشی‌های آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با تغییرات چشم‌گیری از راه می‌رسند؛ اما شاید مهم‌ترین تغییرات برای مدل‌های پرو باشد که علاوه‌بر پورت موردانتظار USB-C، از فریم تیتانیومی، دوربین تله‌فوتو پریسکوپی، نمایشگری با حاشیه‌های بسیار باریک و تراشه‌ی ۳ نانومتری A17 بهره خواهند برد.

انتظار می‌رود که اپل در رویداد روز سه‌شنبه، در کنار آیفون ۱۵، از ساعت‌های هوشمند جدیدش نیز رونمایی کند. حال باید منتظر بمانیم تا غول دنیای فناوری، علاوه‌بر موارد قطعی، اطلاعات بیشتری همچون قیمت آیفون جدیدش را نیز اعلام کند.

ما به‌رسم همیشگی‌مان رویداد اپل را به‌صورت زنده پوشش می‌دهیم و به‌صورت لحظه‌ای، اتفاقات و تازه‌های این رویداد را داخل زومیت و شبکه‌های اجتماعی به اطلاع شما می‌رسانیم. پس در روزهای پیش‌رو و به‌ویژه روز سه‌شنبه، زومیت را جدی‌تر از همیشه دنبال کنید.

زومیت رویداد Wonderlust را با حمایت میزبان‌فا، باکیفیت‌ترین هاستینگ کشور و تنها دارنده‌ی مالکیت کامل تمام تجهیزات میزبانی در ایران پوشش می‌دهیم. میزبان‌فا، سرویس آسمان آبی را نیز ارائه می‌دهد که راهکار جامعی برای ایجاد تحولی عظیم در سرعت، سئو و پیشرفت سایت شماست.

زومیت با همکاری میزبان‌فا برای کاربران عزیزی که پوشش زنده‌ی زومیت را دنبال می‌کنند، جوایز ارزنده‌ای را در نظر گرفته است:

  • یک دستگاه آیفون ۱۳: برای کاربرانی که پست قرعه‌کشی در اینستاگرام را لایک کنند، صفحه‌ی اینستاگرام زومیت و میزبان‌فا را فالو کنند و زیر پست قرعه‌کشی، حداقل ۳ نفر از دوستانشان را منشن کنند.
  • یک دستگاه اپل واچ SE 2022 سایز ۴۴ میلی‌متر: برای کاربرانی که زیر پست پیش‌رو کامنت می‌گذارند.
  • یک دستگاه ایرپادز نسل ۳: برای کاربرانی که زیر پست پیش‌رو کامنت می‌گذارند.

* توجه داشته باشید که برای آنکه بتوانیم برندگان جوایز سایت را هویت‌سنجی کنیم، باید کاربران عزیز حتما شماره‌موبایل خود را به حساب کاربری‌شان در زومیت اضافه کنند. شماره‌موبایل صرفا برای حصول اطمینان از هویت برندگان استفاده خواهد شد.

شما می‌توانید تا پایان رویداد آیفون ۱۵، در قرعه‌کشی شرکت کنید؛ پس فراموش نکنید که روز سه‌شنبه ساعت ۲۰، ما را در پوشش زنده‌ی رویداد Wonderlust همراهی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات