از ChatGPT تا Discover گوگل در اولین رویداد Inbound

دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
پوستر رویداد این‌باند با حمایت زومیت
اولین رویداد Inbound با محوریت سئو پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.
تبلیغات

در تبلیغات که نقش اساسی در Outbound Marketing دارد، کسب‌وکارها تلاش می‌کنند تا مشتریان بالقوه را پیدا کنند و محصولات و خدمات خود را به آن‌ها بفروشند؛ اما در Inbound Marketing یا اصطلاحاً بازاریابی درون‌گرا، ماجرا معکوس است و این مخاطبان هستند که کسب‌وکارها را پیدا می‌کنند. همین تفاوت اساسی، باعث می‌شود هزینه‌ها در اینباند مارکتینگ بسیار کمتر و بازدهی بسیار بیشتر باشد.

تحقیقات متعددی نشان می‌دهند مارکترهای فعال در شرکت‌های پیشرو، در سال‌های اخیر بیش‌از‌پیش به رویکردهای محتوامحور اینباند روی آورده‌اند و تلاش می‌کنند با شناسایی نیازهای محتوایی جامعه‌ی هدف خود، همان‌جایی حضور داشته باشند که مخاطبان دنبالشان می‌گردند.

گوگل با موتور جست‌و‌جو و سرویس دیسکاور خود، سهم زیادی از تعامل کاربران با محتواهای آنلاین را به خود اختصاص داده است. اولین رویداد Inbound که یازدهم همین ماه در تهران برگزار می‌شود، تلاش می‌کند با تمرکز بر سئو توجه‌ها را به قابلیت‌ها و اقتضائات بازاریابی درون‌گرا جلب کند.

دکتر مانی بیگی، متخصص علوم داده در شرکت Peekage کانادا، در این رویداد به نقش تصمیم‌گیری مبتنی‌بر داده یا Data-Driven Decision Making در سئو می‌پردازد. کارن آهنگری، تیم‌لید سئو بیت‌پین، نیز درباره‌ی کارکردهای هوش مصنوعی و به‌ویژه ChatGPT در سئو معناگرا یا Semantic SEO صحبت خواهد کرد.

میلاد صفائی، دبیر رویداد Inbound و مدیر مارکتینگ سامانه‌ی خبری آسام، به شایعات و ابهامات موجود درباره‌ی سرویس دیسکاور گوگل، نگاهی علمی و تجربی خواهد انداخت.

رسانه‌ی زومیت حامی برگزاری رویداد Inbound است و شما را به حضور در این رویداد دعوت می‌کند. برای ثبت‌نام می‌توانید به صفحه‌ی این رویداد در ایوند مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات