اپل احتمالاً تا کنفرانس WWDC 2023 هیچ رویداد دیگری برگزار نمی‌کند

دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تیم کوک / Tim Cook مدیرعامل اپل خوشحال دست به سمت بالا
احتمالاً اپل تصمیم گرفته است رویداد بهاره‌ی خود را لغو کند. پیش‌بینی می‌شد در این مراسم هدست واقعیت ترکیبی و کامپیوتر مک پرو رونمایی شوند.
تبلیغات

مارک گارمن افشاگر خوش‌سابقه‌ی بلومبرگ است که بارها پیش‌بینی‌های درستی درباره‌ی محصولات اپل کرده است. حالا وی در اظهارنظری جالب می‌گوید احتمالاً اپل بهار ۲۰۲۳ کنفرانس مطبوعاتی برگزار نمی‌کند.

سال گذشته، باارزش‌ترین برند دنیا مک استودیو و استودیو دیسپلی و نسل جدید آیفون SE را در فصل بهار رونمایی کرد. به‌گفته‌ی گارمن، در فصل اول سال ۲۰۲۳ قرار نیست شاهد اتفاقی مشابه باشیم.

گارمن صراحتاً به لغو رویداد مطبوعاتی اپل اشاره نکرده است که پیش‌تر در برخی گزارش‌ها به آن پرداخته شده بود؛ اما ظاهراً تولیدکننده‌ی آیفون تصمیم گرفته است رویدادش را به‌طور‌کامل لغو کند. در بهترین حالت، احتمالاً رویداد مدنظر اپل دیرتر از حد انتظار برگزار می‌شود.

دومین فصل مالی اپل از ژانویه شروع می‌شود و تا مارس ادامه می‌یابد (اواسط دی تا اواسط فروردین). اپل معمولاً محصولات جدیدش را اواخر مارس (اوایل فروردین) رونمایی می‌کند. اگر ادعای مارک گارمن حقیقت داشته باشد، تا چند ماه دیگر قرار نیست شاهد رونمایی محصولات جدید اپل باشیم. رویداد مورد‌انتظار اپل احتمالاً محفلی برای رونمایی هدست واقعیت ترکیبی و مک پرو و چند محصول دیگر خواهد بود.

مارک گارمن در گزارشش می‌گوید اپل مشغول کار روی نسل جدید مک بوک ایر و آی مک با پردازنده‌ی M3 است و این محصولات را پیش از پایان سال ۲۰۲۳ عرضه می‌کند. ناگفته نماند مک بوک پرو نیز در سال ۲۰۲۵ به نمایشگر لمسی OLED مجهز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات