ایفا ۲۰۲۲: سامسونگ مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8 را رونمایی کرد

چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ رسماً مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8 را با پنل اولد ۳۴ اینچی خمیده معرفی کرد.
تبلیغات

سامسونگ به‌مرور در حال گسترش مانیتورهای گیمینگش در رویداد ایفا ۲۰۲۲ برلین است. ساعاتی پیش، شرکت کره‌ای مانیتور Odyssey OLED G8 را برای گیمرها معرفی کرد و قول داد در سه‌ماهه‌ی آخر ۲۰۲۲ آن را روانه‌ی بازارهای جهانی کند. گفتنی است مانیتور Odyssey OLED G8 از صفحه‌ی اولد ۳۴ اینچی خمیده‌ی 1800R با نرخ نوسازی عالی ۱۷۵ هرتز استفاده می‌کند.

مانیتور گیمینگ جدید سامسونگ از فناوری کوانتوم دات پشتیبانی می‌کند و سرعت پاسخ‌گویی خیره‌کننده‌ی ۰/۱ میلی‌ثانیه‌ای دارد. رزولوشن پنل مانیتور مذکور ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ است و به‌ادعای سامسونگ، ۹۹/۳ درصد از طیف رنگی DCI را پوشش می‌دهد. از دیگر مشخصات Odyssey OLED G8 می‌توان به فناوری FreeSync Premium شرکت AMD، درگاه مینی HDMI 2.1، مینی دیسپلی‌پورت 1.4 و USB-C به‌همراه اسپیکرهای استریو داخلی ۵ واتی اشاره کرد.

طراحی Odyssey OLED G8 خلاقانه‎ است و پایه‌ی آن امکان تنظیم ارتفاع و چرخش دارد. افزون‌براین، محصول جدید سامسونگ از قابلیت‌های CoreSync و Core Lighting+ بهره‌ می‌برد که به گیمرها اجازه می‌دهد با نورپردازی قسمت پشتی، محیط را با فضای بازی خود هماهنگ کنند.

همچنین، گیمرها می‌توانند از قابلیت گیمینگ هاب سامسونگ استفاده کنند که دسترسی به پلتفرم بازی‌های کلاد را فراهم می‌کند. گیمرها ازطریق گیمینگ هاب می‌توانند به پلتفرم‌های گمینگ ابری مختلفی دسترسی داشته باشند؛ ازجمله Xbox Game Pass و NVIDIA GeForce Now و Utomik و Google Stadia و Amazon Luna.

درحال‌حاضر، از سرویس گیمینگ هاب سامسونگ در کشورهای برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، کره، اسپانیا، انگلستان و آمریکا می‌توان استفاده کرد. دردسترس‌بودن هر پلتفرم به کشور میزبان بستگی دارد و برای مثال Amazon Luna در گیمینگ هاب فقط در آمریکا سرویس‌دهی می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات