پوشش زنده رویداد WWDC 2022 اپل [تمام شد]

دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
اپل امشب رویداد WWDC 2022 را برای معرفی جدیدترین نسخه از سیستم‌های عامل خود و احتمالاً چند محصول جدید برگزار می‌کند و زومیت نیز به‌رسم هرسال این رویداد را به‌طور زنده پوشش خواهد داد.
تبلیغات

اپل امشب رأس ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت تهران، رویداد نرم‌افزار-محور WWDC 2022 را برگزار خواهد کرد؛ رویدادی که در آن طبق سنت همیشگی شرکت مستقر در کوپرتینو درباره‌ی سیستم‌های عامل اپل صحبت می‌شود. انتظار می‌رود که امسال نیز سناریوی مشابهی را شاهد باشیم؛ اما احتمالاً در کنار نرم‌افزار، شاهد پرده‌برداری اپل از یک یا چند محصول سخت‌افزاری نیز باشیم.

گفته می‌شود که در رویداد WWDC 2022، اپل سیستم‌های عامل iOS 16، iPadOS 16 و macOS 13 را در کنار watchOS 9 رونمایی می‌کند؛ اما پیش‌بینی می‌شود که کوپریتنونشین‌ها به‌همراه نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل، از دستگاه مک‌بوک ایر M2 و مک پرو نیز پرده بردارد.

برای پی‌بردن به تازه‌های اپل، پیشنهاد می‌کنیم تا زومیت را جدی‌تر از همیشه دنبال کنید؛ امشب، از ساعت ۲۱ (۳۰ دقیقه پیش‌از شروع مراسم)، به‌طور زنده در کنار شما خواهیم بود تا ابتدا درباره‌ی شایعات مربوط به رویداد صحبت کنیم، سپس تازه‌های WWDC 2022 را لحظه‌به‌لحظه در اختیارتان بگذاریم. جدیدترین اخبار مربوط به رویداد نیز ازطریق وب‌سایت، اینستاگرام، تلگرام و توییتر زومیت پوشش داده خواهد شد.

زومیت امسال با حمایت شرکت حافظه طلایی ایستا، گارانتی رسمی انکر در ایران، رویداد WWDC را به‌طور زنده پوشش داده و برای کاربرانی که دیدگاهشان درباره‌ی WWDC 2022 را از کانال‌های ارتباطی مختلف با ما در میان می‌گذارند، به قید قرعه جوایزی را از برند انکر ارائه خواهد داد. شرایط و نوع جوایز رویداد امشب به‌شرح زیر خواهد بود:

پوشش زنده رویداد WWDC 2022

لطفا در صورت بروز مشکل در پخش ویدئو، صفحه را مجددا بارگذاری کنید.

حافظه‌ی طلایی ایستا، به‌مناسبت رویداد WWDC 2022 و با همکاری زومیت، تمام محصولات انکر با تخفیف به‌فروش می‌رساند، شما می‌توانید برای مشاهده‌ی محصولات به آدرس zoomit.imc.ir مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات