اپ استور در آستانه رویداد Peek Performance از دسترس خارج شد

سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه آنلاین اپل ساعاتی مانده به رویداد «Peek Performance» به‌منظور اضافه‌کردن محصولات جدید از دسترس خارج شد.
تبلیغات

فروشگاه آنلاین اپل (Apple Store) در آستانه‌ برگزاری رویداد معارفه آیفون SE 2022 و کامپیوترهای جدید مک از دسترس خارج شد. هفته گذشته، اپل اعلام کرد که قصد دارد ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه ۱۷ اسفند با برگزاری کنفرانسی مجازی، محصولات سخت‌افزاری جدیدش را رونمایی کند. اکنون با نزدیک‌ شدن به برگزاری رویداد و طبق سنت همیشگی، کوپرتینویی‌ها استور آنلاین خود را برای اضافه‌کردن محصولات جدید از دسترس کاربران خارج کرده‌اند.

انتظار می‌رود در مراسم امشب، اپل افزون‌‌بر آیفون SE و آیپد ایر جدید، محصولاتی نظیر مک استودیو، مانیتور میان‌رده و مک مینی را نیز معرفی کند. همچنین، احتمالاً این شرکت تاریخ نهایی انتشار نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌هایش را اعلام خواهد کرد. البته شایعاتی از احتمال معرفی مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک‌ بوک ایر جدید در این مراسم شنیده می‌شود؛ اما در حقیقت، بخت آن برای حضور در این مراسم بسیار ناچیز خواهد بود.

نخستین رویداد بهاری اپل در نیمه نخست سال ۲۰۲۲، قرار است کمتر از ۶ ساعت دیگر با عنوان پیک پرفورمنس برگزار شود. کانون توجه غول دنیای فناوری به‌ احتمال زیاد به رونمایی کامپیوترهای جدید مک معطوف خواهد بود. اعتقاد بر این است که مک استودیو قدرتمندترین دسکتاپ اپل مبتنی بر معماری آرم خواهد بود و طراحی بسیار متفاوتی از مک پرو کنونی خواهد داشت.

علاه‌براین، پیش‌بینی می‌شود قدرت پردازشی کامپیوتر یادشده را تراشه‌های حرفه‌ای و کلاس ورک‌استیشن اپل تأمین کند که به‌ احتمال فراوان ۲۰ ال ۴۰ هسته پردازشی را در خود جای می‌دهد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به بخش گرافیکی اشاره کرد که احتمالاً آخرین پیکربندی آن دارای ۱۲۴ هسته گرافیکی خواهد بود. از قرار معلوم، مک استودیو جدید به‌لطف تراشه بهبودیافته از درگاه‌های ورودی و خروجی متعددی پشتیبانی خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات