پخش زنده رویداد معرفی گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی S22 [تمام شد]

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ امروز ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران، از گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۲۲ پرده برمی‌دارد و ما این رویداد را به‌صورت زنده در زومیت پوشش خواهیم داد.
تبلیغات

سرانجام انتظارات به سر رسید؛ خانواده‌ی گلکسی اس ۲۲، پرچم‌داران موردانتظار سامسونگ چهارشنبه، ۲۰ بهمن، ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت ایران معرفی خواهند شد. براساس شایعات و تصاویر پرشماری که تاکنون منتشر شده‌اند، انتظار می‌رود که در رویداد چهارشنبه، گوشی‌های گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا را ببینیم. گفته می‌شود که از بین سه گوشی، مدل اولترا بیشترین تغییر را درمقایسه‌با نسل گذشته تجربه خواهد کرد؛ پرچم‌دار تمام‌عیار سامسونگ ظاهراً به خانواده‌ی پرماجرای گلکسی نوت شباهت بسیاری خواهد داشت.

پیش‌بینی می‌شود که کره‌ای‌ها صرفاً به گلکسی اس ۲۲ بسنده نکنند و در کنار گوشی پرچم‌دارشان، از خانواده‌ی تبلت‌های پرچم‌دار گلکسی تب اس ۸ نیز پرده بردارند. شایعات حکایت از آن دارند که این خانواده در سه مدل گلکسی تب اس ۸، گلکسی تب اس ۸ پلاس و گلکسی تب اس ۸ اولترا معرفی خواهد شد که از بین آن‌ها، مدل اولترا با ویژگی‌های همچون نمایشگر ۱۴ اینچی بسیار کم‌حاشیه و تراشه‌‌ای پرقدرت، به رقابت با محصولاتی همچون آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی خواهد آمد. شما چه انتظاری از این سه تبلت و گوشی های سامسونگ دارید؟

زومیت به‌رسم همیشه، رویداد سامسونگ را به‌صورت زنده پخش خواهد کرد و اخبار این رویداد را لحظه‌به‌لحظه پوشش خواهد داد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که فردا از مسیرهای وب‌سایت، صفحه‌ی اینستاگرام، صفحه‌ی توئیتر و کانال تلگرام، زومیت را جدی‌تر از همیشه دنبال کنید. زومیت به‌کمک شرکت هایپرسل، توزیع‌کننده‌ی مودم‌های همراه نزتک و حامی پخش زنده‌ی رویداد فردا، برای دنبال‌کنندگان جوایز ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات