پوشش زنده زومیت از رویداد ال‌جی World Premier در CES 2022 [تمام شد]

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی فردا ساعت ۱۹:۳۰ با پخش رویداد LG World Premier و با شعار «زندگی بهتری که سزاوارش هستید» به استقبال نمایشگاه CES ۲۰۲۲ می‌رود.
تبلیغات

چنانچه زومیت را در روزهای اخیر دنبال کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که نمایشگاه CES ۲۰۲۲ از پنجم ژانویه و با وجود حاشیه‌های متعددی که گسترش سویه‌ی اومیکرون ایجاد کرده است، کار خود را آغاز خواهد کرد. در همین راستا ال‌جی که همواره با محصولاتی همچون تلویزیون‌های غول‌پیکر OLED و لوازم خانگی هوشمند، پای ثابت رویداد CES به‌حساب می‌آید، فردا با پخش رویداد LG World Premier به استقبال نمایشگاه امسال می‌رود.

ال‌جی امسال قصد دارد با شعار تبلیغاتی «زندگی بهتری که سزاوارش هستید» پا به رویداد CES بگذارد و گفته می‌شود که در این رویداد از محصولاتی همچون لپ‌تاپ‌های گیمینگ، مانیتورهای حرفه‌ای OLED، ساندبارهای بالارده و تلویزیون‌های خاص پرده برخواهد داشت. زومیت به‌رسم همیشگی‌اش، امسال نیز رویداد شرکت‌های محبوب از جمله ال‌جی را پوشش خواهد داد و شما را از تازه‌های هر شرکت آگاه خواهد ساخت.

شما می‌توانید امروز ساعت ۱۹:۳۰ به‌وقت تهران، مراسم از‌پیش‌ضبط‌شده‌ی ال‌جی را در زومیت تماشا کنید.

تماشای زنده رویداد

تماشا در آپارات

هم‌زمان خبرهای مربوط به این رویداد را نیز در سایت و صفحه‌ی زومیت در شبکه‌های اجتماعی توییتر، اینستاگرام و تلگرام پوشش خواهیم داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات