منتظر برگزاری قسمت دوم رویداد آنپکد سامسونگ در ۲۰ اکتبر باشید

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با انتشار دعوت‌نامه‌ای جدید، طرفداران را به شرکت در رویداد Galaxy Unpacked Part 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر دعوت کرد.
تبلیغات

سامسونگ دعوت‌نامه‌ای برای رویداد آینده خود که آن را «Galaxy Unpacked Part 2» نامیده، منتشر کرده است. این رویداد به‌صورت آنلاین در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) برگزار خواهد شد؛ اما غول کره جنوبی اعلام نکرده چه محصولاتی برای رونمایی کنار گذاشته است.

رویداد سامسونگ برای فقط چند روز پس از رویداد اپل در روز ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) برای معرفی کامپیوترهای مک مجهز به تراشه M1X و یک روز پس از رویداد معرفی سری گوگل پیکسل ۶ در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش گیزموچاینا، پستی توسط سامسونگ منتشر شده است که رویداد Galaxy Unpacked Part 2 را معرفی و در آن به نوعی شخصی‌سازی برای دستگاه‌های گلکسی اشاره می‌کند. در این پست آمده است:

کاربران ما چندوجهی هستند و به شیوه‌های رنگارنگ، جالب و منحصر‌به‌فرد زندگی می‌کنند. به این ترتیب، فناوری مورد استفاده روزانه آن‌ها باید نشان‌دهنده فردیتشان باشد. به Galaxy Unpacked Part 2 در ۲۰ اکتبر بپیوندید تا ببینید چگونه سامسونگ تجربیات جدیدی برای بیان خود از طریق فناوری ارائه می‌دهد.

اطلاعات زیادی در مورد این رویداد در دست نیست؛ اما به نظر می‌رسد سامسونگ به گزینه‌های جدید رنگ برای گوشی‌های گلکسی یا سفارشی‌سازی کامل برای گوشی‌های هوشمند تاشو این برند اشاره کرده است.

چند ماهی است که خبرهای مختلفی از سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر می‌شود و عرضه این گوشی چند بار به تعویق افتاده؛ اما بعید است که این دستگاه در رویداد ۲۰ اکتبر عرضه شود، دلیل چنین مسئله‌ای کمبود تراشه است. گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این گوشی می‌تواند در ژانویه ۲۰۲۲ به‌صورت رسمی وارد بازار شود و عرضه گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی S22 را به ماه فوریه موکول کند.

این احتمال وجود دارد که شرکت سازنده ویژگی‌های نرم‌افزاری جدیدی در رویداد مذکور معرفی کند؛ همچنین می‌تواند جزئیات مربوط به عرضه اندروید ۱۲ را فاش کند؛ زیرا این شرکت کره جنوبی قبلاً دو نسخه بتای عمومی را منتشر کرده است.

برای اطمینان از اینکه سامسونگ دقیقا در رویداد Galaxy Unpacked Part 2 چه چیزی را معرفی خواهد کرد، باید منتظر باشیم تا این مراسم به‌صورت مجازی برگزار شود.

به نظر شما همراهان زومیت سامسونگ چه محصول یا سرویسی برای معرفی در رویداد ۲۰ اکتبر آماده کرده است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات