فروشگاه اپل چند ساعت مانده به مراسم Spring Loaded از دسترس خارج شد

سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل به‌رسم همیشه چند ساعت مانده به آغاز مراسم جدیدش، فروشگاه آنلاین خود را از دسترس خارج کرده است. ۲۱:۳۰ امشب به وقت تهران مراسم موردانتظار Spring Loaded اپل آغاز خواهد شد.
تبلیغات

فروشگاه آنلاین اپل موسوم به اپل استور (Apple Store) در فاصله‌ی چند ساعت مانده به آغاز مراسم Spring Loaded از دسترس خارج شده است. براساس اطلاعات رسمی، اپل مراسم بهاره‌ی خود را با محوریت آیپد و آی مک ساعت ۲۱:۳۰ امشب به وقت تهران برگزار می‌کند.

با مراجعه به فروشگاه رسمی اپل چنین پیغامی روی صفحه نقش می‌بندد: «بازخواهیم گشت. در حال اعمال به‌روزرسانی‌هایی در اپل استور هستیم. به‌زودی دوباره سایت را بررسی کنید.»

سی‌نت می‌نویسد این نخستین‌باری نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد و اپل همواره پیش از آغاز مراسم‌هایش با هدف اعمال تغییر در فروشگاه آنلاین، آن را از دسترس عموم خارج می‌کند. پس از پایان مراسم امشب، مجددا خواهید توانست وارد فروشگاه اپل شوید. احتمال دارد اپل از همین امشب امکان پیش‌خرید محصولات جدید را فراهم کند.

انتظار می‌رود اپل در مراسم امشب روی نسل جدید آیپد پرو و آیپد مینی متمرکز شود. همچنین، شایعه‌ها از احتمال معرفی نسل جدید آی مک با طراحی بهبودیافته و مدل جدید اپل پنسل و ردیاب هوشمند ایرتگز خبر می‌دهند.

Spring Loaded نخستین رویداد بزرگ اپل در سال ۲۰۲۱ است و زومیت به‌صورت زنده آن را پوشش می‌دهد. در ساعات آینده، حتما صفحه‌ی اصلی و شبکه‌های اجتماعی زومیت را دنبال کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات