بازگشت جان هاجمن به ویدئوهای اپل در پایان مراسم One More Thing

چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
جان هاجمن که برای طرفداران قدیمی اپل چهره‌ای آشنا است، در پایان مراسم دیشب One More Thing، در ویدئویی کوتاه حضور پیدا کرد.
تبلیغات

اپل پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام در مراسم دیشب ام وان (Apple M1)، نخستین تراشه‌ی خانواده‌ی اپل سیلیکون را معرفی کرد و گفت از این تراشه نخستین‌بار در مک بوک پرو و مک بوک ایر و مک مینی بهره خواهد برد. در مراسم شب گذشته‌ی اپل، شاهد یک مهمان بودیم: جان هاجمن که سال‌ها در تبلیغات اپل حضور پیدا می‌کرد، پس از مدت‌ها دوباره به ویدئوهای تبلیغاتی اپل بازگشت.

هاجمن در بخش پایانی مراسم One More Thing اپل که در اینجا می‌توانید آن را مشاهده کنید، به معرفی مک های جدید مجهز به تراشه‌ی M1 واکنش نشان داد. هاجمن در این ویدئو به قدرت پردازشی بهتر و مصرف انرژی کمتر تراشه‌ی M1 درمقایسه‌با تراشه‌ی به‌کاررفته در رایانه‌های دیگر اشاره کرد. در این ویدئو کوتاه، جای جاستین لانگ خالی است؛ فردی که در نقش مک در تبلیغات حضور پیدا می‌کرد.

تبلیغات قدیمی اپل که در سال ۲۰۰۶ آغاز شدند، فرمی مشابه ‌با ویدئو کوتاه بخش پایانی مراسم One More Thing داشتند. اپل این ویدئوها را در زمان کوتاهی پس از مهاجرت از تراشه‌ی پاور PC به تراشه‌ی اینتل منتشر کرده بود.

شخصیت جاستین لانگ وظیفه‌ی اشاره به مزیت‌های مک را برعهده داشت و جان هاجمن در نقش پی‌سی ظاهر می‌شد. درحال‌حاضر، نمی‌دانیم که اپل می‌خواهد این سری از تبلیغات را باردیگر برای مهاجرت از پردازنده‌های اینتل به پردازنده‌های آرم به‌راه بیندازد یا خیر. 

برای آشنایی بیشتر با نقش جان هاجمن در ویدئوهای تبلیغاتی قدیمی اپل، می‌توانید این ویدئو را در یوتیوب مشاهده کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات