پوستر محصولات جدید ریلمی برای رویداد فردا منتشر شد

سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
مطالعه 3 دقیقه
ریلمی در آستانه‌ی برگزاری کنفرانس «جهش به نسل بعد»، پوستر محصولات جدیدی را که قرار است در این رویداد معرفی شوند منتشر کرد تا به‌صورت اولیه با آ‌ن‌ها آشنا شویم.
تبلیغات

ریلمی پیش‌تر اعلام کرده است که قصد دارد ۷ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۶ مهر ۱۳۹۹) چند دستگاه هوشمند جدید را رونمایی کند. در بین محصولاتی که قرار است رونمایی شوند، یک ساندبار هم دیده می‌شود؛ این نخستین باری است که ریلمی قصد دارد ساندبار بسازد.

نخستین ساندبار ریلمی که برای تلویزیون‌های ۵۵ اینچ و بزرگ‌تر از آن طراحی شده، سازگاری بسیار زیادی با نخستین تلویزیون SLED ریلمی دارد. بر اساس اطلاعات رسمی، ساندبار ریلمی دارای توان خروجی مجموعا ۱۰۰ وات است و ساب‌ووفری بی‌سیم دارد. موارد یادشده تنها بخشی از اخباری هستند که ریلمی می‌خواهد آن‌ها را در جریان برگزاری رویداد «جهش به نسل بعد» (Leap to Next Gen) اعلام کند.

برای مشاهده‌ی تصویر بالا در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

ریلمی همچنین قصد دارد در جریان برگزاری رویداد جدید خود گوشی ریلمی 7i را برای بازار هند معرفی کند (این گوشی اوپو ریلمی پیش‌تر در اندونزی عرضه شده است). ریلمی 7i از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۲ استفاده می‌کند و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۸ وات دارد. شرکت چینی همچنین قصد دارد نسخه‌ی ویژه‌ی ریلمی ۷ پرو را با نام Realme 7 Pro Sun Kissed Leather معرفی کند.

برای مشاهده‌ی تصویر بالا در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار دیگری هم در رویداد پیش‌روی ریلمی اعلام می‌شوند. در رویدادی که فردا برگزار می‌شود، هدفون‌های ریلمی بادز ایر پرو (Realme Buds Air Pro) و بادز وایرلس پرو (Buds Wireless Pro) هم معرفی خواهند شد. ریلمی می‌گوید هدفون بادز ایر پرو تأخیر بسیار کمی دارد (۹۴ میلی‌ثانیه) و از فناوری حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند. ریلمی بادز وایرلس پرو فناوری حذف نویز خواهد داشت و محتوای صوتی را با کیفیت عالی پخش خواهد کرد.

برای مشاهده‌ی تصویر بالا در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

درکنار این‌ها ریلمی در پی معرفی یک مسواک برقی به‌همراه دوربینی ۳۶۰ درجه با نام Realme Smart Cam است. مسواک برقی ریلمی با پنج دقیقه شارژ به شما امکان می‌دهد دو روز مسواک بزنید. دوربین هوشمند Realme Smart Cam که می‌تواند ۲۴ ساعته کار کند، دارای وضوح تصویر 1080p است.

برای مشاهده‌ی تصویر بالا در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

کنفرانس مطبوعاتی آنلاین ریلمی قرار است فردا، شانزدهم مهرماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰ به‌وقت محلی برگزار شود. در روز ۱۶ مهر به‌همراه این رویداد، رویداد دیگری هم برگزار می‌شود. کنفرانس دوم ریلمی مخصوص رونمایی گوشی‌های سری ریلمی ۷ برای بازار اروپا است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات