دومین تیزر ویدئویی مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ منتشر شد

سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در فاصله‌ی اندک باقی‌مانده به برگزاری گلکسی آنپکد، سامسونگ دومین تیزر ویدئویی این مراسم را پخش کرده است. گلکسی آنپکد محفلی برای رونمایی گوشی‌‌های خانواده‌ی گلکسی نوت ۲۰ خواهد بود
تبلیغات

سامسونگ به‌تازگی ویدئو جدیدی با محوریت مراسم موردانتظار گلکسی آنپکد پخش کرده است تا کاربران را بیش‌ازپیش برای این مراسم مهم آماده کند. این ویدئو را که در انتهای این مقاله می‌توانید ‌مشاهده کنید، ویدئو کوتاهی است و سامسونگ در این زمان کوتاه تلاش کرده اشاره‌ای جزئی به محصولاتی کند که قرار است در مراسم مذکور معرفی شوند. سامسونگ پیش‌تر ویدئو تبلیغاتی دیگری نیز برای گلکسی آنپکد پخش کرده بود.

سامسونگ در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده گلکسی آنپکد محفلی برای رونمایی پنج محصول جدید خواهد بود. تائه‌مون رو، مدیر کسب‌و‌کار ارتباطات موبایلی سامسونگ، در بیانیه‌ی مربوط به آنپکد می‌گوید: «این دستگاه‌ها با اتکا بر چشم‌انداز ما برای تبدیل‌شدن به مبتکر تجربه‌های جدید موبایلی ارائه می‌شوند که یکپارچه و بدون وقفه هرجا برویم، حضور دارند. دستگاه‌های مذکور صرف‌نظر از اینکه سر کار باشید، بازی کنید، در خانه بمانید یا در بیرون از خانه باشید، قدرت را با عملکرد یکپارچه ادغام می‌کند.»

مدیر بخش موبایل سامسونگ درادامه‌ی سخنانش می‌گوید: «کاربران با دستگاه‌های جدیدی که در دست می‌گیرند و در گوش قرار می‌دهند و روی مچ خود می‌بندند، زندگی را به‌حد اعلی خواهند رساند.»

شایعه‌های اخیر می‌گویند سامسونگ می‌خواهد در مراسم گلکسی آنپکد امسال مانوری ویژه روی گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی نوت ۲۰ دهد. این خانواده دو عضو دارد: مدل استاندارد و مدل پلاس (اولترا). در چند وقت اخیر، مشخصات فنی کامل دو گوشی سری گلکسی نوت ۲۰ فاش شده‌ و تقریبا همه‌چیز را درباره‌ی آن‌ها می‌دانیم.

بحث‌برانگیزترین شایعه این است که سامسونگ قصد دارد در پنل پشتی گلکسی نوت ۲۰ از پلاستیک استفاده کند تا قیمت نهایی گوشی کاهش یابد. گفته می‌شود نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا به‌ترتیب صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ و ۶٫۹ اینچی خواهند داشت و قلم لمسی S-Pen در آن‌ها بهبودهایی به‌خود خواهد دید. 

محصول دیگری که سامسونگ به آنپکد می‌‌آورد، گلکسی واچ ۳ است. گلکسی واچ ۳ احتمالا پس از سال‌ها دکمه‌ی چرخان اطراف صفحه‌نمایش را به این خانواده از ساعت‌های هوشمند برمی‌گرداند؛ دکمه‌ای که در نسل اول گلکسی واچ دیده بودیم. گلکسی بادز لایو، هدفون توگوشی تمام‌بی‌سیم سامسونگ، فرمی شبیه به لوبیا دارد و یکی دیگر از محصولاتی به‌حساب می‌آید که در آنپکد معرفی می‌شود. علاوه‌براین، معرفی گلکسی Z فولد ۲ را شاهد خواهیم بود. این گوشی تاشدنی صفحه‌نمایشی باکیفیت‌تر خواهد داشت و طراحی پنل پشتی آن نیز دستخوش تغییر خواهد شد. همچنین، کره‌ای‌ها در پی معرفی تبلت‌های گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس در مراسم آنپکد هستند.

طبق اعلام رسمی، مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ فردا، ۵ اوت ۲۰۲۰ (۱۵ مرداد ۱۳۹۹)، ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران برگزار می‌شود. زومیت به‌رسم هرسال،‌ امسال نیز مراسم آنپکد سامسونگ را پوشش ویدئویی و متنی می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات