نمایشگاه عکاسی CP+ 2020 به‌دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۲۰، تنها نمایشگاه بزرگی نیست که شیوع ویروس کرونا آن را لغو می‌کند؛ زیرا نهاد برگزارکننده‌ی CP+ 2020 نیز از لغو برگزاری این همایش بزرگ عکاسی خبر داده است.
تبلیغات

اتحادیه‌ی بین‌المللی دوربین و محصولات تصویربرداری، موسوم به CIPA، به‌تازگی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است قصد ندارد همایش CP+ 2020 را برگزار کند. این نمایشگاه تجاری براساس اعلام رسمی CIPA به‌دلیل نگرانی‌ها بابت شیوع ویروس کرونا لغو شده است. 

CIPA، نهاد اصلی برگزارکننده‌ی نمایشگاه تجاری CP+ 2020، گفته است همایش سالانه‌ی سی‌پی پلاس که قرار بود از ۲۷ فوریه‌ تا ۱ مارس ۲۰۲۰ (۸ تا ۱۱ اسفند ۱۳۹۸) در شهر یاکوهومای ژاپن برگزار شود، به‌صورت رسمی لغو شده است. در اطلاعیه‌ی مؤسسه‌ی CIPA آمده است:

باتوجه‌به اینکه در‌حال‌حاضر درمان اثربخش یا روش دقیقی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونای جدید (COVID-19) وجود ندارد، همایش CP+ 2020 لغو شده است.

کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۲۰ (MWC 2020)، بزرگ‌ترین همایش موبایل‌محور دنیا که سالانه میزبان چندهزار غرفه‌دار و صدهاهزار نفر بازدیدکننده است، یکی دیگر از نمایشگاه‌های بزرگی به‌شمار می‌آید که شیوع ویروس مرگ‌بار کرونا آن را لغو کرد. در ابتدا، اتحادیه‌ی GSM، موسوم به GSMA و عامل برگزاری MWC، اصرار می‌کرد این همایش در سال ۲۰۲۰ هم برگزار شود؛ اما افزایش نگرانی‌ها از شیوع کرونا و انصراف شمار درخورتوجهی از شرکت‌های گوشی‌ساز از حضور در همایش MWC 2020، درنهایت باعث لغو برگزاری آن شد

به‌دنبال لغو MWC، بسیاری از کاربران در فضای مجازی نگران لغو برگزاری همایش CP+ 2020 بودند که درنهایت، این اتفاق رنگ حقیقت به‌خود گرفت. حساب کاربری رسمی همایش سی‌پی پلاس با انتشار توییتی جدید به زبان ژاپنی رسما تأیید کرده است در سال ۲۰۲۰، این همایش برگزار نمی‌شود. براساس مطالب منتشرشده در وب‌سایت رسمی مؤسسه‌ی CIPA، سال گذشته‌ی میلادی، همایش سی‌پی پلاس میزبان غرفه‌دارانی از ۱۲۰ کشور دنیا بود و تقریبا ۷۰ هزار بازدیدکننده داشت. در‌حال‌حاضر، جزئیات بیشتری از همایش CP+ 2020 دراختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است و هیچ‌یک از شرکت‌های حاضر در CP+ 2020 اطلاعیه‌ای در‌این‌باره منتشر نکرده‌اند. 

دیدگاه شما کاربران زومیت دراین‌زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات