اپل پس از یک غیبت طولانی در نمایشگاه CES حضور خواهد یافت

سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه سالانه CES، ماه آینده یک بار دیگر در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد و اپل پس از ده سال در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد.
تبلیغات

ده سال است که اپل در نمایشگاه CES حضور نداشته ولی امسال در تاریخ ۷ ژانویه یکی از مدیران شرکت برای گفت‌وگو در رابطه با حریم خصوصی در این نمایشگاه حاضر خواهد شد. طبق برنامه‌ی CES، جین هوروات، مدیر ارشد حفظ حریم خصوصی اپل، در تاریخ ۷ ژانویه مسئول اصلی گردهمایی حفظ حریم خصوصی خواهد بود و در رابطه با این موضوع صحبت خواهد کرد.

البته اپل محصولات جدید خود را در نمایشگاه به نمایش نخواهد گذاشت، اما مشارکت خود را در CES آینده افزایش خواهد داد و جزییاتی از گوشی آیفون را در میان خواهد گذاشت. درواقع محور اصلی صحبت‌های شرکت در راستای حریم خصوصی خواهد بود.

حرکت اپل برای شرکت در بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری جهان، CES، در حالی صورت می‌گیرد که صنعت با کاهش فروش گوشی‌های هوشمند رو‌به‌رو شده و این چالشی بزرگ برای تجهیزات 5G نسل بعدی و مشکلات حریم خصوصی مربوط به این فناوری خواهد بود. CES در گذشته مکانی برای به نمایش گذاشتن بزرگ‌ترین اتفاقات و تحولات صنعت فناوری  یا دست‌کم محلی برای معرفی ایده‌های بسیار جالبی مانند ربات تاکننده‌ی لباس یا تلویزیون‌های رول‌شونده بوده است.

کارمندان مختلف اپل در این سال‌ها در نمایشگاه CES شرکت کرده‌اند و اپل معمولا در خلال یا پس از این نمایشگاه محصولاتی را معرفی می‌کرد؛ اما از سال ۱۹۹۲ تاکنون به‌طور رسمی در نمایشگاه CES حضور نداشته و یک شرکت‌کننده‌ی رسمی در این مراسم نبوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات