رویداد سیداستارز مهرماه در شهرهای اصفهان، شیراز و تهران برگزار می‌شود

شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
رویداد سیداستارز با هدف رقابت استارتاپ‌های ایرانی و اعزام برترین تیم به مسابقات جهانی، مهرماه سال جاری در شهرهای تهران، اصفهان و شیراز برگزار می‌شود.
تبلیغات

سیداستارز رویدادی جهانی برای رقابت استارتاپی است که با هدف جذب سرمایه‌گذاری موثر تاکنون در بیش از ۸۰ کشور جهان برگزار شده است. این رقابت ابتدا به‌صورت منطقه‌ای و در شهرهای دارای پتانسیل کشورهای حاضر برگزار می‌شود و سپس، تیم‌های برتر کشورها برای رقابت نهایی به کشور سوئیس می‌روند. جایزه‌ی برترین تیم جهانی این رقابت، سرمایه‌گذاری ۵۰۰ هزار دلاری است.

هدف دیگر از برگزاری رویداد سیداستارز، آشنایی سرمایه‌گذاران این مجموعه با استارتاپ‌های نوپا در کشورهای در حال توسعه است. به‌عنوان مثال کشورهای آفریقایی، آسیایی، آمریکای جنوبی و خاورمیانه که پتانسیل استارتاپی بالایی دارند، از شرکت‌کنندگان جدی این رویداد هستند. در واقع، استارتاپ‌های حاضر در این رویداد، علاوه‌بر رقابت برای کسب جایزه‌ی نهایی، فرصت ارائه برای سرمایه‌گذاران بالقوه را نیز دارند و این موقعیت، در کنار شبکه‌سازیِ صورت‌گرفته در جریان رویداد، مزایای زیادی برای آنها خواهد داشت.

استارتاپ‌های ایرانی در ۴ سال گذشته به‌صورت جدی در رویداد سیداستارز حضور داشته و برای کسب مقام اول جهانی رقابت کرده‌اند. این رویداد ابتدا در شهرهای بزرگ کشور برگزار می‌شود و تیم‌های برتر، در رقابت نهایی در تهران گردهم می‌آیند. ثبت‌نام استارتاپ‌ها در این رویداد رایگان است و تیم‌های حاضر در شهرهای اصفهان،‌ شیراز و تهران می‌توانند برای ثبت‌نام در این رقابت به این لینک مراجعه کنند.

رویداد سیداستارز ۲۰۱۸ ایران، ابتدا در تاریخ ۱۵ مهر در اصفهان و به میزبانی فضای کار اشتراکی آبی-سفید برگزار می‌شود. سپس رویداد شیراز در تاریخ ۱۷ مهر و به میزبانی شتاب‌دهنده‌ی کوانتوم برگزار می‌شود و در نهایت، دو تیم برتر از این شهرها برای رقابت با ۸ تیم برتر تهران در تاریخ ۲۰ مهر در دانشگاه شهید بهشتی به رقابت می‌پردازند. تیم‌های برگزیده‌ی هر دو شهر اصفهان و شیراز، با هزینه‌ی تیم اجرایی سیداستارز به تهران اعزام می‌شوند. نکته‌ی قابل توجه در مورد ارائه در رویداد سیداستارز، ارائه‌ی استارتاپ‌ها به زبان انگلیسی است.

زومیت به‌عنوان حامی رسانه‌ای رویدادهای حوزه‌ی فناوری و کسب‌وکار، در این رویداد نیز حضور خواهد داشت و پس از برگزاری هر یک از رویدادهای محلی، گزارشی را از جزئیات آن منتشر می‌کند. علاقه‌مندان به حضور در این رویدادها می‌توانند از لینک‌های زیر جهت ثبت‌نام در سیداستارز اقدام کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات