مایکروسافت پی امکان پرداخت قبوض را از اینباکس اوتلوک فراهم می‌کند

سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با یکپارچگی سرویس پرداخت مایکروسافت پی و اتلوک، کاربران این سرویس ایمیل می‌توانند قبوض و صورتحساب‌های خود را به صورت مستقیم از داخل اینباکس پرداخت کنند.
تبلیغات

روز گذشته، در جریان کنفرانس بیلد ۲۰۱۸، مایکروسافت اعلام کرد که به‌زودی اینباکس اتلوک و سرویس پرداخت مایکروسافت پِی را در هم‌دیگر ادغام خواهد کرد. با این یکپارچگی، مایکروسافت پی امکان پرداخت تمام صورتحساب‌ها یا قبوض دریافت‌شده از طریق ایمیل را بدون نیاز به مراجعه به وب‌سایت یا سرویسی مجزا از داخل اینباکس برای کاربران فراهم می‌کند.

مایکروسافت در این مراسم گفت:

ما به‌زودی قابلیت پرداخت‌‌ها در اتلوک را معرفی خواهیم کرد تا کاربران بتوانند بدون نیاز به اجرای هیچ اپلیکیشن یا سرویسی از داخل ایمیل قبوض یا صورتحساب‌های خود را پرداخت کنند. پرداخت‌ها در اتلوک که از سوی مایکروسافت پی پشتیبانی می‌شود، روشی سریع و ایمن برای پرداخت از داخل ایمیل است.

این سرویس در آغاز کار از سوی گروه منتخبی از عاملین و سرویس‌های پرداخت قبض و صورتحساب پشتیبانی خواهد شد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان استرایپ، برین‌تری، زورا، فِرش‌بوکس، اینچوئت، اینویزتوگو، سیج، وِیو و زیرو را نام برد.

مایکروسافت می‌گوید پرداخت‌ها در اتلوک به صورت مرحله‌ای منتشر خواهد شد؛ بدین صورت که در هفته‌های آتی در دسترس برخی از کاربران اتلوک قرار خواهد گرفت و در طول ماه‌های پیش‌رو به صورت گسترده‌تر انتشار خواهد یافت.

یکپارچگی مایکروسافت پی همچنین از کارت‌های تطبیق‌پذیر در اتلوک پشتیبانی خواهد کرد. قالب طراحی جدید این کارت‌ها در میان چندین سرویس مایکروسافت قابل دسترسی است و توسعه‌دهندگان را قادر می‌کند تا عملیات وابسته به متن در پیام‌های ارسال‌شده را از طریق تیمز، کورتانا و ... جاسازی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات