مطرح شدن ایده های جالب برای مادهای موتو زد

جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در همایش hackathon ایده های قابل توجهی برای مادهای موتو زد عرضه کرد.
تبلیغات

توسعه‌دهندگان و کارآفرینان در همایش هکاتون می‌بایست گوشی‌های موبایل را برای ایجاد عملکردهای خلاقانه، دچار تغییرات می‌کردند. درحالی‌که مادهای حال حاضر برای موتو زد گران‌قیمت و بی‌استفاده تلقی می‌شوند، رقابت‌های این‌چنینی استعدادهای پنهان و جذابی را به نمایش می‌گذارند.

موتو Z

پروژه‌های زیادی در این همایش به نمایش گذاشته شدند؛ از جمله می‌توان به سیستم نظارت کودک با تکنولوژی اعلان بلادرنگ برای نمایش پارامترهایی مثل دمای اتاق اشاره کرد یا از حسگر رنگ برای افراد دچار اختلال بینایی و یک دستگاه شارژر خورشیدی نام برد.

بسیاری از ایده‌های ارائه‌شده در این رقابت مربوط به سلامت و پزشکی می‌شدند. یکی از تیم‌های دبیرستانی با نام ModCoholic در این دوره شرکت کرده بود و ماد تست نفس را برای نظرات روی رفتار رانندگان ساخته بود. این تیم برای عرضه پروژه لوح تقدیر دریافت کرد. یکی دیگر از توسعه‌دهندگان ماد Simple Syrup را ساخته بود که به افراد دیابتی اجازه می‌دهد قند خون خود را تست کنند.

همایش برگزارشده در سان‌فرانسیسکو یکی از آخرین همایش‌های هکاتون در جهان بود. این همایش در نیویورک، هند و بوئنوس آیرس نیز برگزار شده است. همایش بعدی در شنژن در چین حدود یک ماه دیگر برگزار خواهد شد. برندگان هر دوره به مقر موتورولا در شیکاگو خواهند رفت و ایده‌های خود را مستقیما به پیشگامان عرصه صنعت می‌رسانند تا روی ایده‌ها سرمایه‌گذاری‌های کلان انجام گیرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات