آپارات درآمد تولیدکنندگان محتوا را افزایش می‌دهد

یک‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
آپارات زومیت روی صفحه نمایش لپ تاپ
آپارات ضمن اشاره به تغییراتی در ساختار سیستم پرداخت، اعلام کرده است که در طرحی ویژه درآمد بیشتری به تولیدکنندگان محتوا پرداخت می‌کند.
تبلیغات

آپارات با رونمایی طرحی جدید به دنبال افزایش تعداد تولیدکنندگان محتوا به‌خصوص فعالان حوزه‌ی آموزشی است. بزرگ‌ترین پلتفرم ویدیوی ایران می‌گوید ازاین‌پس مبلغی مازاد در کنار درآمد تبلیغاتی به تولیدکنندگان محتوا پرداخت می‌کند.

آپارات در بیانیه‌ای که برای زومیت ارسال کرده است می‌گوید معیارهایی مثل کمیت، کیفیت، نوع محتوا و میزان بازدید روی میزان مبلغ اضافی که به تولیدکنندگان محتوا پرداخت می‌شود اثر مستقیم می‌گذارند.

آپارات به کانال‌های عضو سیستم درآمدزایی، بخشی از درآمد تبلیغاتی را ارائه می‌دهد. آپارات می‌گوید سهم کانال‌های مختلف از درآمد تبلیغاتی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد است. این درصد را قبلا کارشناسان آپارات تعیین می‌کردند و در بازه‌های زمانی طولانی، تغییرش می‌دادند.

در سیستم جدید آپارات، سهم تولیدکنندگان محتوا از درآمد تبلیغاتی در ابتدای هر ماه بازبینی می‌شود. هرچه استقبال از کانال بیشتر باشد، تولیدکنند‌ه‌ی محتوا سهم بیشتری از درآمد تبلیغات را به‌خود اختصاص می‌دهد. سهم تبلیغاتی کانال‌ها قرار است همچنان بالای ۵۰ درصد باشد.

آپارات می‌گوید به موجب تغییرات جدید، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند در هر زمانی که خواستند، درخواست برداشت درآمد را ثبت کنند. حداقل هفت روز کاری طول می‌کشد تا درآمد به حساب تولیدکننده واریز شود.‌ آپارات می‌گوید حداقل مبلغ درخواست برداشت، ۴۰۰ هزار تومان است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات