سامسونگ می‌خواهد سال آینده ۲۷۰ میلیون گوشی با تمرکز زیاد بر تاشدنی‌ها بفروشد

سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بدنه گلکسی زد فولد ۴
فروش گوشی‌های این شرکت در سال ۲۰۱۷ با حدود ۳۲۰ میلیون دستگاه به اوج رسیده بود.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده، سامسونگ انتظار دارد امسال حدود ۲۶۰ میلیون گوشی هوشمند بفروشد و قصد دارد در سال ۲۰۲۳ به فروش حدود ۲۷۰ میلیون دستگاه دست پیدا کند. غول فناوری کره جنوبی در سال ۲۰۱۷ با فروش ۳۲۰ میلیون دستگاه به اوج خود رسید و از آن زمان تاکنون نتوانسته بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه به فروش برساند.

تخمین فعلی فروش ۲۶۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۰ میلیون بیشتر از سال ۲۰۲۱ است و این شرکت می‌خواهد این میزان را در سال آینده مجدداً ۱۰ میلیون افزایش دهد. برای انجام این کار، طبق گزارش‌ها، سامسونگ قصد دارد تمرکز زیادی روی گوشی‌های تاشو داشته باشد که همین امر می‌تواند به رشد سودآوری آن کمک کند.

اکنون گوشی‌های تاشدنی شرکت بی‌رقیب هستند و پیش‌بینی می‌شود میانگین نرخ رشد سالانه آن‌ها تا سال ۲۰۲۴ حدود ۸۰ درصد باشد. سامسونگ قصد دارد ۶۰ میلیون دستگاه از سری S و Z برتر و ۲۱۰ میلیون واحد از سری A خود را سال آینده عرضه کند.

باوجوداین، به‌طور خاص درباره‌ی گوشی‌های تاشدنی، اگر در نهایت یک یا چند تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند تصمیم بگیرند گوشی‌های تاشدنی خود را در بازار بین‌المللی عرضه کنند، برنامه‌های سامسونگ شاید تغییر کند. این رقبا می‌توانند سلطنت سامسونگ را به‌دلیل قیمت‌گذاری به چالش بکشند و بنابراین ممکن است غول کره جنوبی را به کاهش در حاشیه سود مجبور کنند.

در ادامه این گزارش گفته شده که گوشی‌های Z Flip و Fold سال آینده سامسونگ با طراحی بهبودیافته، دوام بهتر و تاخوردگی کمتر صفحه‌نمایش عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات