ریزش شدید در بازار رمزارزها؛ بیت کوین پس از حدود دو سال دوباره به سطح ۲۴ هزار دلار رسید

دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بازار ارزهای دیجیتال از چندماه قبل کاملاً روند ریزشی خود را حفظ کرده، اما امروز پادشاه رمزارزها پس از مدت‌ها دوباره به سطح قیمتی ۲۴ هزار دلار رسیده است.
تبلیغات

درحالی‌که بیت کوین و بازار رمزارزها در چند ماه گذشته روند ریزشی داشته‌اند، اما سطح قیمتی ۲۸ تا ۳۱ هزار دلار برای رمزارز شماره‌ یک جهان تا چند هفته حفظ شده بود. با آغاز هفته‌ی جدید در بازار رمزارزها، شاهد ریزش درخورتوجه در ارزش بیت کوین و همچنی آلت کوین‌ها بوده‌ایم.

ارزش هر واحد بیت کوین در لحظه‌ی نوشته شدن این مطلب به سطح ۲۴۵۰۰ دلار رسیده؛ سطحی که آخرین بار در دسامبر ۲۰۲۰ شاهد آن بودیم. در شرایط کنونی ترس شدیدی در بازار وجود دارد و به‌نظر می‌رسد دیدگاه بسیاری از معامله‌گران به روند قیمتی، همچنان نزولی است.

قیمت بیت کوین ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

ناگفته نماند که هم‌زمان با ریزش شدید قیمت در بازار رمزارزها، سطح تسلط بیت کوین به رقم ۴۸٫۵ درصد رسیده و ارزش کل بازار نیز به حدود یک تریلیون دلار کاهش یافته است. در مقام مقایسه، هنگامی‌که بیت کوین سقف قیمتی جدید حدود ۷۰ هزار دلار را ثبت کرد، ارزش کل بازار به ۲٫۸۲ تریلیون دلار رسیده بود. علاوه‌براین تسلط اتریوم نیز به‌عنوان دومین رمزارز برتر جهان، به ۱۵٫۵ درصد رسیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات