درآمد ۱۹٫۸ میلیارد دلاری هواوی در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲

پنج‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ به درآمد ۱۹٫۸ میلیارد دلار با سود خالص ۴٫۳ درصد دست یافت.
تبلیغات

امروز، هواوی رسماً نتایج تجاری خود را برای سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ منتشر کرد. این غول فناوری چینی در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ درآمد فروش ۱۳۱ میلیارد یوان (۱۹٫۸ میلیارد دلار) با حاشیه‌‎ی سود خالص ۴٫۳ درصد را به‌دست آورده است.

براساس گزارش هواوی سنترال، در‌مقایسه‌با داده‌های سال ۲۰۲۱، درآمد فروش هواوی در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ درقیاس‌با مدت مشابه سال قبل ۱۳٫۹ درصد کاهش یافته است. کن هو، رئیس دوره‌ای هواوی، درباره‌ی این موضوع توضیح داد و گفت در سه‌ماهه‌ی اول، نتایج کلی کسب‌و‌کار این شرکت مطابق با پیش‌بینی‌ها بود.

وی در بخشی از صحبت‌هایش به تحت‌تأثیر قرارگرفتن تجارت مصرف‌کننده و رشد ثابت زیرساخت ICT نیز اشاره کرد و افزود: «ما دوباره سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی تحقیق‌و‌توسعه را افزایش داده‌ایم تا از شتاب نوآوری خود استفاده و ارزش جدیدی برای مشتریان ایجاد کنیم.»

گزارش درآمد تجارت هواوی در سه ماهه اول ۲۰۲۲

مقاله‌ی مرتبط:

در‌نهایت، کن هو از مشتریان و شرکای خود برای اعتماد و حمایت مداوم از هواوی تشکر کرد و گفت درادامه‌ی سال ۲۰۲۲، با وجود مشکلات عملیاتی فراوان، هواوی با مشتریان و شرکای خود در سراسر جهان همکاری نزدیک‌تری خواهد کرد تا بتواند بهتر عمل کند.

در‌نهایت، سخن‌گوی هواوی اعلام کرد این شرکت اقداماتی به‌منظور پاسخ‌گویی به تقاضای مصرف‌کنندگان برای گوشی‌های هوشمند انجام داده است. اکنون مشتریان این شرکت می‌توانند راحت‌تر گوشی‌های هوشمندی ازجمله جدیدترین مدل‌های پرفروش مانند پرچم‌داران سری P50 و نوا را بخرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات