سامسونگ در سال ۲۰۲۱ بیش از ۶۱ درصد کل فروش گوشی‌های تاشو در جهان را به خود اختصاص داد

سه‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش شرکت تحقیقاتی Omdia، از میان یازده گوشی برتر تاشدنی، پنج مدل از آن به سامسونگ تعلق دارد. گلکسی زد فلیپ ۳ با فروش حدود ۴٫۶ میلیون دستگاه محبوب‌ترین گوشی تاشو لقب گرفت.
تبلیغات

سامسونگ یکی از برندهای پیشرو در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند تاشدنی محسوب می‌شود و با ورود اولیه خود، اساسا دسته جدیدی از محصولات را در بازار ایجاد کرده است. با توجه به اینکه غول کره جنوبی سلطه‌ی بازار گوشی‌های تاشدنی را دراختیار دارد، به‌نظر می‌رسد اولین شرط این شرکت نیز به نتیجه رسیده است.

به‌نقل از گیزموچاینا و براساس گزارشی جدید از شرکت تحلیلی Omdia، سامسونگ بیش از ۶۱ درصد سهم بازار را برای فروش گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۱ به خود اختصاص داده است. افزون‌براین، گفته شد که از میان یازده گوشی برتر تاشو، پنج عدد از آن به سامسونگ تعلق دارد.

طبق گزارش، گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ با فروش حدود ۴٫۶ میلیون دستگاه محبوب‌ترین گوشی هوشمند تاشو بود که دستاوردی عالی برای غول فناوری مستقر در کره جنوبی محسوب می‌شود؛ چراکه توانسته است تعداد فروش گلکسی زد فلیپ را از ۱٫۱ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۰ افزایش دهد.

رابط کاربری گلکسی زد فولد ۳

گلکسی زد فولد ۳

جدا از ایجاد برخی تغییرات جزئی ولی مهم در گوشی گلکسی زد فلیپ ۳، این شرکت همچنین قیمت گوشی مذکور را در مقایسه با نسل قبل به میزان درخورتوجهی (نزدیک به ۴۰۰ دلار) کاهش داد که همین اقدام به افزایش فروش آن کمک کرد.

از طرفی دیگر، سامسونگ همچنین گلکسی زد فولد ۳ را ۲۰۰ دلار ارزان‌تر نسبت به نسل قبلی خود، یعنی با قیمت ۱۷۹۹ دلار روانه‌ی بازار کرد که منجر به افزایش درخورتوجه فروش از ۷۰۰ هزار دستگاه در سال ۲۰۲۰ به ۲٫۵ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۱ شد.

گزارش Omdia افزود که مجموع فروش گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ حدود ۷٫۱ میلیون دستگاه بوده که بیش از ۶۱ درصد از تعداد کل گوشی‌های فروخته‌ شده را تشکیل می‌دهد. درنهایت، پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ در سال ۲۰۲۲ بتواند بیش از ۷۰ درصد بازار گوشی‌های تاشدنی در سطح جهان را به خود اختصاص دهد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات