تقاضای بالا برای گوشی‌های تاشو سامسونگ در سال ۲۰۲۲ نیز ادامه خواهد داشت

پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی زد فلیپ ۳ با تولید نزدیک به یک میلیون دستگاه در ماه گذشته‌ میلادی موفق‌ترین گوشی تاشو بود و همچنین ۷۰ درصد از تولید را در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ به خود اختصاص داده است.
تبلیغات

سامسونگ هرماه گوشی‌های تاشوی بیشتری تولید می‌کند. به‌گزارش سم‌موبایل، دسامبر ۲۰۲۱ دومین ماه برتر سامسونگ از نظر تولید در تاریخ بوده است و بار دیگر، گلکسی زد فلیپ ۳ عامل اصلی موفقیت این شرکت شناخته شد. ناظران بازار ادامه‌ی تقاضای بالا در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ را انتظار دارند؛ اما در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ کاهش تقاضا را پیش‌بینی کرده‌اند.

سامسونگ در دسامبر ۲۰۲۱ حدود ۱٫۴ میلیون گوشی هوشمند تاشو تولید کرد که به‌معنای افزایش ۳۴۳۵ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۰ است. طبق گزارش DSCC، گلکسی زد فلیپ ۳ با تولید نزدیک به ۱ میلیون دستگاه در ماه گذشته‌ی میلادی موفق‌ترین گوشی تاشو بود.

آمار فروش گوشی های تاشو سامسونگ در سال ۲۰۲۱ نسبت به ۲۰۲۰

کره جنوبی، اروپا و به‌ویژه ایالات متحده بزرگ‌ترین بازارهای گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۱ بودند. تحلیلگران در سال ۲۰۲۲ انتظار دارند که تقاضا در سه‌ماهه‌ی اول روند صعودی خود را به‌ویژه در بازار اروپا حفظ کند؛ جایی که سامسونگ می‌تواند ۵۶ درصد از ظرفیت تولید تاشو خود را مصرف کند.

تولید گوشی‌های تاشوی سامسونگ در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ احتمالاً ۵۶۸ درصد نسبت به سال ۲۰۲۱ افزایش پیدا خواهد کرد و از ۱٫۵ میلیون دستگاه فراتر می‌رود. اگرچه ناظران بازار پیش‌بینی کرده‌اند که تقاضا در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ نزدیک به ۶۰ درصد کاهش پیدا می‌کند؛ اما غول کره جنوبی در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ آماری را منتشر خواهد کرد که تا حد زیادی به لطف گلکسی زد فلیپ ۳ است.

وب گردی با گلکسی زد فلیپ ۳

گلکسی زد فلیپ ۳ می‌تواند ۷۰ درصد از تولید گوشی‌های تاشوی سامسونگ را در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ به خود اختصاص دهد؛ اما همان‌طور که گفته شد تقاضا در سه‌ماهه آینده کاهش پیدا خواهد کرد. باوجوداین، ازآنجاکه سامسونگ قصد دارد حدود سه میلیون صفحه‌نمایش تاشو در سال ۲۰۲۲ خریداری کند، ناظران بازار پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت گوشی‌های تاشو تا سه‌ماهه‌سوم ۲۰۲۲، زمانی‌که گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ معرفی شوند، کاهش پیدا خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات