کارگزاری مفید، جایزه سالیانه لیگ بورس‌های اروپایی-آسیایی سال ۲۰۲۱ را دریافت کرد

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
کارگزاری مفید مدال طلای لیگ بورس‌های اروپایی-آسیایی فیاس (FEAS) سال ۲۰۲۱ را در بخش بازار سهام کسب کرد.
تبلیغات

فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) هر ساله رقابتی را با عنوان «لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی» برگزار می‌کند. در این مراسم، عملکرد فعالان بازار سرمایه در کشورهای عضو بررسی شده و برندگان ازمیان دو بخش بازار سهام و بازار بدهی شانس دریافت نشان‌های طلا، نقره و برنز را دارند.

به گزارش روابط عمومی کارگزاری مفید، در لیگ امسال ۵۰ کارگزاری‌ بورسی از ۱۵ کشور ارمنستان، اردن، قزاقستان، یونان، بلاروس، کویت، رومانی، قبرس، سوریه، مصر، ایران، عراق، عمان، فلسطین و ازبکستان کاندیدا بودند. این فدراسیون امسال ارزشمندترین نشان خود یعنی مدال طلای لیگ قهرمانان بورس‌های اروپایی و آسیایی در بخش بازار سهام را در میان شرکت کنندگانی از کشورهای اروپای شرقی، آسیای غربی و شمال آفریقا به کارگزاری مفید از کشور ایران اعطا کرد.

مراسم جایزه فیاس (FEAS) با عنوان لیگ قهرمانان هر سال هم‌زمان با برگزاری کنفرانس بورس‌های اروپا و آسیا برگزار می‌شود. امسال با توجه به شیوع ویروس کووید 19، مراسم اعطای جایزه و کنفرانس سالانه برگزار نمی‌شود اما برندگان مدال‌های طلا، نقره و برنز از سوی این فدراسیون با توجه به جمع‌آوری اطلاعات بورس‌های عضو، اعلام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات