گزارش مالی سه‌ ماهه سوم ۲۰۲۱ شیائومی، سلطه آن بر بازار تلویزیون را نشان می‌دهد

چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی با انتشار گزارش مالی سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ نشان داد برند تلویزیون آن برای ۱۱ فصل متوالی سلطه خود را بر بازار حفظ کرده است.
تبلیغات

غول فناوری چینی شیائومی در نوامبر ۲۰۲۰ اعلام کرده بود که برند تلویزیون‌های هوشمند آن از سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ برای هفت فصل متوالی در بازار تلویزیون چین پیشتاز بوده است.

به گزارش گیزموچاینا، یک سال پس از این ادعا، این شرکت همچنان به سلطه خود ادامه داده و آن را به ۱۱ فصل متوالی در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ افزایش می‌دهد. این موضوع زمانی که شیائومی گزارش مالی سه‌ماهه سوم سال جاری را منتشر کرد، مشخص شد. تلویزیون‌های شیائومی به دلیل قیمت و همچنین امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند شهره هستند.

گزارش مالی شیائومی

گزارش مالی مذکور نشان می‌دهد که این شرکت با وجود کمبود تراشه و سایر چالش‌هایی که می‌توانست فروش آن را تحت تأثیر قرار دهد، عملکرد خوبی داشته است. این گزارش همچنین ثابت می‌کند شیائومی در مجموع ۷۸٫۱ میلیارد یوان درآمد کسب کرده است. این نشان‌دهنده رشد ۸٫۲ درصدی نسبت به سال گذشته است. این غول چینی همچنین سود خالص تعدیل شده ۵٫۱۷۶ میلیارد یوان را به دست آورده که نشان‌دهنده افزایش ۲۵٫۴ درصدی نسبت به سال قبل است.

گزارش مالی شیائومی

در سه فصل اول، شیائومی فاش کرد که هزینه تحقیق و توسعه آن ۹٫۳ میلیارد یوان بوده است که این رقم افزایش ۵۱٫۴ درصدی را نشان می‌دهد. شیائومی همچنین اشاره کرد که بیش از ۱۴ هزار کارمند در بخش تحقیق و توسعه خود دارد. گفته می‌شود که این تعداد ۴۴ درصد از کل نیروی کار شرکت مذکور را تشکیل می‌دهد.

شیائومی جدای از حفظ سلطه خود در بخش تلویزیون‌ هوشمند، برای ۱۱ فصل متوالی رهبری بازار را بر عهده داشته است. گفته می‌شود که این غول فناوری حدود ۵۰ درصد از بازار تلویزیون‌ های OLED چین را نیز در اختیار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات