ناتینگ با همکاری کوالکام، فعالیت خود را گسترش می‌دهد

پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
ناتینگ پس از عرضه‌ی موفق اولین هدفون واقعا بی‌سیم خود، به منظور گسترش فعالیتش با کوالکام همکاری می‌کند.
تبلیغات

کوالکام و ناتینگ قصد دارند وارد همکاری استراتژیک شوند. این یعنی ناتینگ از تراشه‌های اسنپدراگون و پلتفرم‌های صوتی کوالکام برای اکوسیستم محصولات آینده‌ی خود استفاده خواهد کرد. ناتینگ اعلام کرده که حدود ۵۰ میلیون دلار سرمایه جدید به این شرکت تزریق شده است.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، کارل پی، مدیرعامل و بنیان‌گذار ناتینگ، در رابطه با این همکاری توضیح داد:

عرضه‌ی موفقیت‌آمیز اولین محصول ما با نام ایر وان (Ear1)، ثابت کرد که بین تعداد زیاد محصولات مشابه موجود در بازار، هنوز هم جایی برای ظهور یک نام تجاری جدید وجود دارد. کاربران شایسته‌ی محصولات بهتری هستند که استفاده از آن‌ها آسان‌تر، در دسترس‌تر و در عین‌ حال شگفت‌انگیز باشد. اتصال بی‌عیب‌ونقص مهم‌ترین چشم‌انداز ما است و قصد داریم مرز بین کاربران و فناوری را از بین ببریم. ما مشتاقانه در انتظار همکاری با کوالکام و سرمایه‌گذاران استراتژیک خود برای دستیابی به مرحله‌ی بعدی رشد ناتینگ هستیم.

این برند مستقر در لندن همچنین اعلام کرده است که پس از معرفی اولین هدفون واقعا بی‌سیم (TWS) خود موسوم به ایر وان، فقط در دو ماه موفق شده بیش از صد هزار دستگاه از این محصول را در سراسر جهان به‌ فروش برساند. کوالکام نیز به‌تازگی از کدک صوتی-بلوتوثی AptX Lossless رونمایی کرده است که احتمالا در نسل بعدی هدفون‌ ناتینگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

حال باید دید شرکت مورد اشاره چه برنامه‌های دیگری برای عرضه‌ی بیشتر هدفون‌ واقعا بی‌سیم بعدی خود دارد و آیا موفقیت اولین محصول این شرکت تکرار خواهد شد یا خیر.

نظر شما در مورد هدفون واقعا بی‌سیم ناتینگ و عملکرد این شرکت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات