اپل با استودیو فیلم‌سازی Hyperobject قرارداد بلندمدت منعقد کرد

جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
قرارداد بلندمدت اپل با شرکت Hyperobject منجر به افزایش کمیت و کیفیت فیلم‌های اورجینال می‌شود و راه را برای رقابت سرویس استریمی این شرکت با غول‌های این حوزه هموار می‌کند.
تبلیغات

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، به‌نظر می‌رسد که اپل در حال سرمایه‌گذاری برای ایجاد فیلم و سریال اورجینال با کیفیت بالا است تا به موجب آن، به‌صورت همه‌جانبه با فعالان این حوزه نظیر نتفلیکس، HBO Max، دیزنی پلاس و آمازون پرایم رقابت کند. در جدیدترین مورد، غول دنیای فناوری روز گذشته از قرارداد بلندمدتی با صنایع تولید Hyperobject خبر داد؛ شرکتی که توسط آدام مک کی، نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و برنده اسکار ایجاد شده است و می‌تواند منجر به افزایش کمیت و کیفیت محتوای اپل تی‌وی پلاس شود.

بنابر گزارش ددلاین، اپل روز پنجشنبه توافق‌نامه چند‌ساله با صنایع هایپرآبجکت را تأیید کرد. اگرچه این شرکت نمایش‌های تلویزیونی نیز تولید می‌کند؛ اما مفاد اصلی قرارداد آن با اپل، مختص به تولید فیلم‌های سینمایی فیلمنامه‌ای است. مک کی به واسطه‌ی نفوذ خود، نام‌های بزرگی از صنعت هالیوود مانند تهیه‌کنندگان کوین مسیک، بتسی کوچ، تاد شولمن و مایو کولینان را در شرکتش جذب کرد. افزون بر این، صنایع هایپرآبجکت روی پروژه‌هایی همچون Step Brothers (برادران ناتنی)، The Big Short (رکود بزرگ) و Vice (معاون) نقش داشت. در این میان، مک کی و مسیک نیز تهیه‌کننده اجرایی سریال Succession (وراثت) برنده جوایز اِمی هستند.

اخبار خوب دیگری هم برای اپل تی‌وی پلاس وجود دارد. اوایل هفته جاری، اپل پس از ۳۴ نامزدی در دریافت جایزه اِمی ۲۰۲۱، پنج بار برای سی‌وهفتمین جوایز انجمن منتقدان تلویزیون (2021 TCA) نیز نامزد شد. تد لَسو (Ted Lasso) از اپل‌ تی‌وی پلاس یکی از سریال‌هایی است که برای دستیابی به موفقیت فردی در ژانر کمدی نامزد شده است؛ دسته‌ای که Mythic Quest، یکی دیگر از سریال‌های کمدی اپل نیز در آن حضور دارد. ناگفته نماند مشترکان اپل تی‌وی پلاس از ۲۳ جولای می‌تواند فصل دوم تد لاسو را تماشا کنند.

تد لَسو یکی از محبوب‌ترین محتوای اورجینال اپل تی‌وی پلاس و یک موفقیت برای غول دنیای فناوری در فصل جوایز محسوب می‌شود. در اوایل سال جاری، این سریال کمدی مسئول اولین برد گلدن گلوب اپل بود که جیسون سودیکیس جایزه بهترین بازیگر کمدی را در نقش تد لَسو دریافت کرد.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات