کوین بیس امکان پرداخت با اپل پی را به کارت اعتباری خود اضافه کرد

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
کویین بیس اعلام کرده است که کارت اعتباری این صرافی، اکنون با سیستم پرداخت دیجیتال اپل پی و گوگل پی سازگار است و به کاربران امکان می‌دهد تمامی رمزارزها را به دلار تبدیل کنند.
تبلیغات

کوین‌بیس کارت یک کارت اعتباری مبتنی بر ویزا است که به کاربران امکان می‌دهد رمزارز را به‌عنوان پول نقد در سراسر جهان خرج کنند. پشتیبانی از اپل پی به کاربران کارت کوین‌بیس اجازه می‌دهد به‌سرعت کارت‌های خود را فعال کنند و پرداخت‌ از راه دور را از طریق آیفون یا اپل واچ انجام بدهند‌.

کوین‌بیس از هفته اول ژوئن برای کسانی که در لیست انتظار هستند، دعوت‌نامه‌ ارسال می‌کند. پس از درخواست و پذیرش، کاربران درحالی‌که منتظر کارت اعتباری فیزیکی از طریق پست هستند، می‌توانند جزئیات کارت خود را به اپل والت اضافه کنند. کاربران کنونی می‌توانند بلافاصله کارت‌های خود را به اپل پی متصل کنند.

کارت مذکور می‌تواند هر ارز دیجیتالی را در حساب کاربر به دلار تبدیل کند و از قرار معلوم کارمزدهای تراکنش همان استاندارد ۲٫۷۵ درصدی است؛ اما کاربران می‌توانند با تراکنش برخی از رمزارزها پاداش دریافت کنند. برای مثال، کاربران ایالات متحده آمریکا با تراکنش رمزارز استلار، ۴ درصد و بیت کوین ۱ درصد پاداش دریافت می‌کنند. از سوی دیگر، هر معامله‌ای که کاربران با استفاده از استیبل کوین USDC انجام بدهند، هزینه‌ای به‌منظور کارمزد تراکنش پرداخت نمی‌کنند؛ در نتیجه، مشتریان کوین‌بیس که با USDC خرید می‌کنند، می‌توانند درآمدزایی داشته باشند.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، کوین بیس برای پردازش پرداخت نقدی به شبکه گسترده‌ی ویزا متکی است. ویزا یکی از شرکت‌های متعددی است که کارت‌ اعتباری رمزارز ارائه می‌دهد. از شرکت‌های بزرگ دیگر می‌توان به Gemini و BitPay اشاره کرد که هر دو، پشتیبانی از اپل پی را اعلام کرده‌اند. اعتقاد بر این است که اقدامات کوین‌بیس می‌تواند افراد را بیش‌ازپیش به پرداخت با ارز دیجیتال سوق بدهد و تأثیر خوبی بر بازار نوپای رمزارز داشته باشد.

کوین‌بیس خاطرنشان می‌کند که خریدهای انجام‌شده با کارت کوین بیس ممکن است با افزایش یا ضرر سرمایه همراه باشد؛ بنابراین، مشتریان باید تمهیدات و تصمیم درست را در خرید یا فروش رمزارز انجام بدهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات