اپل تعداد فروشگاه‌های خرده‌فروشی‌اش را افزایش می‌دهد

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود اپل با وجود افزایش درآمد از فروش آنلاین محصولات، در‌صدد این است فروشگاه‌های خرده‌فروشی‌اش را بیش‌ازپیش گسترش دهد.
تبلیغات

فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل به‌عنوان مکانی برای تهیه و تجربه محصولات کوپرتینویی‌ها و درعین‌حال غوطه‌ورشدن در فرهنگ سازمانی این شرکت مشهور هستند. با وجود رشد چشمگیر فروش آنلاین در سال‌های اخیر، اپل با برنامه‌ریزی برای افتتاح فروشگاه‌های جدید در سراسر جهان همچنان می‌خواهد روی فروشگاه‌های خرده‌فروشی‌اش بیشتر سرمایه‌گذاری کند.

معاون ارشد خرده‌فروشی اپل، Deirdre O’Brien، در مصاحبه اخیرش اعلام کرده است که این شرکت از تلاش خود برای ایجاد فروشگاه‌های شگفت‌انگیز خرده‌فروشی نمی‌کاهد. در این گزارش، آمده شده است که اپل در دوره شیوع ویروس کرونا و تبعات آن، افزایش درخورتوجهی در فروش آنلاین تجربه کرده است؛ زیرا تقریبا اکثر فروشگاه‌های فیزیکی اپل مجبور شدند برای چندین ماه تعطیل شوند. بااین‌حال، این بدان‌معنی نیست که شرکت مستقر در کوپرتینو از بخش خرده‌فروشی چشم‌پوشی کند.

اوبراین به کسانی که به مراجعه حضوری به فروشگاه‌های اپل علاقه‌مند‌ند، اطمینان می‌دهد که فروشگاه‌های جدید در حال آمدن هستند. وی استدلال می‌کند اگرچه وب‌سایت اپل برای ارائه اطلاعات بیشتر درباره دستگاه‌ها و خدمات این شرکت عالی است، هیچ‌چیز مانند رفتن به فروشگاه برای تجربه محصول وجود ندارد. اوبراین در‌این‌باره می‌گوید:

در وب‌سایت آنلاین ما مردم می‌توانند اطلاعات زیادی درباره محصولات یاد بگیرند؛ اما در فروشگاه آن‌ها می‌توانند محصولات را [از نزدیک] لمس و در ذهنشان برای خود احساساتی ایجاد کنند؛ بنابراین، قصد داریم فروشگاه‌های بیشتری ایجاد کنیم.

گفتنی است هفته گذشته اپل فروشگاه خرده‌فروشی جدیدی در ویا دل کاروسو (Via del Corso) واقع در مرکز تاریخی رم افتتاح کرد. ساختمان Palazzo Marignoli برای حفظ تاریخ و فرهنگ محلی با معماری اصلی‌اش مرمت شد که آن را نه‌تنها به یکی از فروشگاه‌های شاخص‌ اپل، بلکه به موزه‌ای برای بازدیدکنندگان از این مکان تبدیل کرده است. این نشان می‌دهد که شرکت چقدر به تجربه خرده‌فروشی خود متعهد است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات