خرید و فروش NFT در eBay ممکن شد

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه بزرگ eBay خرید و فروش توکن غیر قابل معاوضه (NFT) را ممکن کرد. eBay گفته است میزبان آثار کلکسیونی متکی‌ بر بلاک چین خواهد شد.
تبلیغات

ای بی (eBay)، بازار آنلاین نام‌آشنا، اخیرا میزبان قابلیت مزایده‌ی توکن غیر قابل معاوضه (NFT) در پلتفرم خود شده است. به گزارش کوین‌تلگراف،‌ کاربران eBay که یک‌ سری پیش‌نیاز را رعایت کنند اجازه‌ی فهرست کردن NFT خواهند داشت.

eBay قصد دارد در آینده سیاست‌ها و ابزارهای خود با محوریت آثار کلکسیونی دیجیتال را گسترش بدهد. جوردن سوییت‌نام، قائم‌مقام واحد آمریکای شمالی eBay، می‌گوید: «در ماه‌های پیش رو، eBay میزبان قابلیت‌های اضافه‌ای می‌شود که آثار کلکسیونی مبتنی‌ بر بلاک چین را به پلتفرم ما می‌آورد.»

خبر eBay در حالی منتشر می‌شود که یک هفته قبل جیمی ایانون، مدیرعامل این شرکت، گفته بود eBay در حال بررسی شرایط است تا فروش NFT را به روشی ساده در پلتفرم خود امکان‌پذیر کند.

ایانون در آن زمان گفته بود خریداران و فروشندگان از مدتی پیش شانس معامله‌ی NFT را در eBay پیدا کرده‌اند؛ اما این فرایند به روشی ساده انجام نمی‌گیرد. ایانون همچنین از احتمال اضافه شدن گزینه‌ی پرداخت رمزارز به eBay سخن به میان آورده بود.

مدیران اجرایی بازار آنلاین eBay پیش‌تر گفته‌اند این پلتفرم ممکن است شروع‌ به پذیرش پرداخت با رمزارز کند. سه سال قبل یکی از قائم‌مقام‌های ارشد eBay گفت این شرکت «با جدیت» مشغول بررسی شرایط است تا بیت کوین را به‌عنوان روش پرداخت به پلتفرم خود اضافه کند.

هزاران پروژه‌ی شامل NFT در چند ماه اخیر خبرساز شده‌اند. معرفی توکن‌های دیجیتال NFT در eBay با تقریبا ۱۸۷ میلیون خریدار فعال، احتمالا باعث می‌شود جنجال NFT همچنان ادامه داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات