برآورد فروش ۳۱۰ میلیون ایرباد واقعا بی‌سیم در سال ۲۰۲۱

پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
کانترپوینت که در زمینهٔ تحلیل بازار گجت‌های هوشمند و قابل‌ حمل فعالیت دارد، آماری از فروش احتمالی ایرباد واقعاً بی‌سیم (TWS) در سال ۲۰۲۱ را ارائه داده است.
تبلیغات

در میان محصولات مختلف، طی سال‌های گذشته ایربادهای واقعاً بی‌سیم توانسته‌اند جایگاه مناسبی میان علاقه‌مندان به گجت‌ها و محصولات حوزهٔ فناوری پیدا کنند؛ به‌طوری‌که بسیاری از شرکت‌ها از استقبال کاربران مطلع هستند و چندین مدل ایرباد واقعاً بی‌سیم در طراحی‌ها و با ویژگی‌های مختلف به بازار عرضه کرده‌اند.

در آخرین اخبار گفته می‌شود حتی گوگل تصمیم دارد ایربادهایی در رده‌های مختلف قیمتی به بازار عرضه کند که مدل اقتصادی آن، پیکسل باد A خواهد بود. کانترپوینت، شرکتی که در زمینهٔ تحلیل بازار گجت‌های قابل حمل و لوازم جانبی آن‌ها فعالیت دارد، گزارشی منتشر کرده است که طبق آن، انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۱ در حدود ۳۱۰ میلیون ایرباد واقعا بی‌سیم فروخته شود.

آمار فروش احتمالی ایرباد در سال ۲۰۲۱ در مقایسه با ۲۰۲۰

در سال ۲۰۲۰ حدود ۲۳۳ میلیون هدست واقعاً بی‌سیم در سراسر دنیا فروخته شد. کانترپوینت مدعی شده است که این آمار در سال ۲۰۲۱ با رشدی ۳۳ درصدی همراه خواهد بود. انتظار می‌رود اپل، شیائومی و سامسونگ بیشترین سهم را از بازار ایرباد واقعاً بی‌سیم داشته باشند.

رشد فروش ایرباد واقعاً بی‌سیم در حالی رقم می‌خورد که مبارزه با شیوع بیماری کرونا همچنان ادامه دارد و بسیاری از بازارهای مختلف از جمله دوربین‌ عکاسی با خسارت‌های بسیاری همراه بوده‌اند. در میان شرکت‌ها، اپل بالاترین جایگاه را از نظر فروش ایرباد واقعاً بی‌سیم به خود اختصاص داده است و انتظار می‌رود با معرفی سری آیفون ۱۳، فروش ایرپاد اپل افزایش یابد.

در حال حاضر ۲۷ درصد از بازار ایرباد بی‌سیم در اختیار اپل قرار دارد که البته در مقایسه با سال ۲۰۲۰ افت ۴ درصدی داشته است. بااین‌حال، اپل آماری از فروش محصولات خود ارائه نمی‌دهد تا بتوان فروش دقیق ایربادهای واقعا بی‌سیم اپل در سال ۲۰۲۰ را با سال ۲۰۲۱ مقایسه کرد. شیائومی با ۹ درصد و سامسونگ نیز با ۷ درصد در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

نکتهٔ جالب در مورد شیائومی و سامسونگ، تغییر نیافتن سهم آن‌ها از بازار ایرباد واقعا بی‌سیم طی سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ است. JBL با ۴ درصد و QCY با ۳ درصد، در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات