نظرسنجی مایکروسافت از کاربران ایکس باکس برای پرداخت با بیت کوین

چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت می‌خواهد بداند آیا کاربران تمایلی به خرج کردن ارز دیجیتال در فروشگاه آنلاین ایکس باکس دارند یا خیر.
تبلیغات

به نظر می‌رسد مایکروسافت در حال بررسی معرفی بیت کوین به‌عنوان شیوه‌ای برای پرداخت در فروشگاه آنلاین کنسول بازی ایکس باکس است.

به گزارش کوین‌تلگراف و طبق پستی که یک‌شنبه در صفحه‌ی r/XboxSeriesX ردیت منتشر شد، مایکروسافت پرسشنامه‌ای منتشر کرده و از کاربران در مورد شیوه‌های ترجیحی آنان برای پرداخت در فروشگاه آنلاین سؤال کرده است.

پرسشنامه پرداخت با بیت کوین در ایکس باکس

در این پرسشنامه آمده است: «مایلید کدام یک از سایر روش‌های پرداخت را در ایکس باکس استفاده کنید؟» و بیت کوین به‌عنوان یکی از روش‌های پرداخت قرار داده شده است. عکس بالا در چندین زیرمجموعه‌ی دیگر ردیت شامل r/Ethtrader و r/Bitcoin نیز در گردش است.

مایکروسافت اکنون از کاربران ایکس باکس در مورد بیت کوین سؤال می‌کند. #Bitcoinمستندسازی بیت کوین (@DocumentigBTC)، یک فروردین ۱۴۰۰

به گفته‌ی یکی از کاربران ایکس باکس، این پرسشنامه برای کسانی در دسترس است که در برنامه‌ی داخلی تست بتای آپدیت‌های سیستم عامل ایکس‌باکس شرکت کرده باشند. 

مایکروسافت پاسخی سریع به کوین تلگراف برای اظهارنظر در این‌باره نداده است.

در سال ۲۰۱۴ مایکروسافت شروع به قبول بیت کوین از اکانت‌های مایکروسافت کرده بود و به کاربران ایالات متحده امکان خرید محتوا از ویندوز و همچنین بازی‌های ایکس باکس می‌داد. بعد از مدتی وقفه در این روش پرداخت، مایکروسافت در ژانویه پرداخت با بیت کوین را MS Store ادامه داد. در حال حاضر پرداخت با رمزارز در فروشگاه آنلاین ایکس باکس پشتیبانی نمی‌شود.

مایکروسافت از پرداخت با بیت کوین پشتیبانی می‌کند؛ اما برخلاف تسلا، برنامه‌ای برای حرکت‌ بزرگ‌تر به سمت ورود به حوزه‌ی رمزارز ندارد. رئیس مایکروسافت، برد اسمیت، گفته است این شرکت هیچ برنامه‌ی متنوع‌سازی مانند سرمایه‌گذاری ۱٫۵ میلیارد دلاری تسلا در بیت کوین ندارد.

این مقاله حاوی توصیه یا پیشنهاد اقتصادی زومیت نیست. خطر از‌ دست ‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، تصمیم نهایی را خود اتخاذ کند و مسئولیت تبعات آن را بر ‌عهده بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات