بازگشایی ۳۹ فروشگاه‌ اپل در ایالات متحده

یک‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
تعدادی از فروشگاه‌های اپل در ایالات متحده بازگشایی شده‌اند و مردم می‌توانند برای خرید محصولات به این فروشگاه‌ها مراجعه کنند.
تبلیغات

به گزارش 9to5mac، اپل اعلام کرد که علاقه‌مندان از مدتی دیگر می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های اپل محصول موردنیاز خود را خریداری کنند. اپل به‌تازگی برخی از فروشگاه‌های خود در ایالات متحده را بازگشایی کرده است و یک سری خدمات ویژه به خریداران ارائه می‌کند.

بعد از ماه‌ها تعطیلی فروشگاه‌های اپل، به نظر می‌رسد شرایط کم‌کم به حالت عادی برمی‌گردد و این شرکت تعدادی از فروشگاه‌های خود را مجددا باز کرده است. دیگر خبری از محدودیت‌هایی که در زمان عرضه آیفون ۱۲ ایجاد شده بود نیست و کاربران می‌توانند کم‌کم وارد فروشگاه‌ها شوند و مانند زمان قبل از شیوع کرونا خرید کنند.

از تاریخ ۸ فوریه فروشگاه‌های اپل در ایالت‌های آلاسکا، اورگن، ویسکانسین، کلرادو، میشیگان، دلاور، مریلند و واشینگتن باز شده و تا تاریخ ۱۲ فوریه، تعداد این فروشگاه به ۳۹ واحد رسیده است. در این فروشگاه‌های دیگر خبری از جایگاه‌های ویژه‌ای که در زمان اوج شیوع کرونا در ایالات متحده ایجاد شده بود نیست و مردم می‌توانند وارد این فروشگاه‌ها شوند.

البته اپل اعلام کرده که خرید آنلاین هنوز ایمن‌ترین روش ممکن است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات