گلدمن ساکس احتمالا به بازار ارز دیجیتال وارد می‌شود

یک‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
طبق گزارشی تأییدنشده، شرکت سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس برای حضور در بازار ارز دیجیتال، اواخر سال ۲۰۲۰ اقداماتی انجام داده است.
تبلیغات

براساس گزارش کوین‌دسک به نقل از منبعی آگاه،‌ گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، شرکت آمریکایی بزرگ در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری، به‌تازگی درخواست RFI (درخواستی برای اطلاعات) ثبت کرده است تا به واسطه‌ی آن در مورد ارز دیجیتال تحقیق کند. کوین‌دسک از منبع خود در گلدمن ساکس درباره‌ی تاریخ احتمالی ورود این شرکت به حوزه‌ی رمزارز پرسیده و این منبع گفته است برنامه‌های گلدمن ساکس برای رمزارزها به‌زودی مشخص می‌شود. 

کوین‌دسک به نقل از منبعی که نخواسته است نامش فاش شود، می‌گوید بانک نیویورکی گلدمن ساکس چ در پایان سال ۲۰۲۰ درخواست RFI  در مورد حداقل یکی از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی حضانت دارایی‌های دیجیتال ثبت کرده است.

ظاهرا گلدمن ساکس برنامه‌های بزرگی برای سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال در سر می‌پروراند و اقدام جدید این شرکت، بخشی از استراتژی بزرگ‌تری است. بلومبرگ در پی انتشار گزارش کوین‌دسک، با نماینده‌ی گلدمن ساکس ارتباط برقرار کرده تا جزئیات بیشتری از این ماجرا جویا شود، اما پاسخی دریافت نکرده است. 

ورود احتمالی گلدمن ساکس به حوزه‌ی رمزارز، جدیدترین ‌اقدام برای وارد کردن ارز دیجیتال به‌ سیستم بانک‌داری ایالات متحده است. در اوایل ماه جاری میلادی، بانک دیجیتال Anchorage به نخستین شرکت حوزه‌ی رمزارز تبدیل شد که مجوزهای لازم را برای فعالیت به‌عنوان بانک رمزارز دریافت می‌کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره این خبر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات