مدیرعامل متواری سکه ثامن دستگیر و به کشور بازگردانده شد

شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
فرهاد زاهدی‌فر، مدیرعامل متواری وب‌سایت سکه ثامن، در یکی از کشورهای همسایه دستگیر و به ایران بازگردانده شد.
تبلیغات

دقایقی پیش مشخص شد که فرهاد زاهدی‌فر، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به «سکه ثامن» که از طریق این وب‌سایت، صدها میلیارد تومان در چند استان کشورمان کلاهبرداری کرده و متواری شده بود؛ با اقدامات فنی، عملیاتی و اطلاعاتی پلیس فتا، در یکی از کشورها شناسایی شده و با همکاری پلیس بین‌الملل ناجا و قوه‌ی قضائیه، بازداشت شد.

ظاهرا زاهدی‌فر شب گذشته از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به کشور بازگردانده شده است.

در اطلاعیه‌ی نیروی انتظامی چنین آمده است:

به حول و قوه‌ی الهی، سرپنجه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی و هوشمندی، هر روز قوی‌تر از گذشته، اجازه‌ی فعالیت‌های مجرمانه را به هیچکس نخواهند داد و با توکل به خداوند قادر متعال و به پشتوانه‌ی این توانایی و همکاری مردم فهیم و مؤمن، مجرمان و غارتگران بیت‌المال و اموال مردم را در هر مخفیگاهی حتی خارج از مرزهای میهن اسلامی شناسایی، دستگیر و برای تحمل مجازات قانونی، استرداد اموال و احقاق حق مال‌باختگان به کشور باز خواهند گرداند. مشروح خبر متعاقبا به آگاهی ملت عزیز خواهد رسید. «و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم».

حال باید دید که با دستگیری مدیرعامل وب‌سایت سکه ثامن، آیا مالباختگان می‌توانند به سرمایه‌ی از دست‌رفته‌ی خود مجددا دست یابند یا خیر.

زومیت با پایش اتفاقات پیرامون رخدادهای پیرامون کلاهبرداری وب‌سایت سکه ثامن، شما را از خبرهای مربوط به آن آگاه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات