پیش‌بینی سامسونگ از گزارش مالی فصل چهارم ۲۰۱۵، نشان از افزایش درآمد و سود این کمپانی دارد

جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پیش‌بینی خود برای فصل چهارم سال ۲۰۱۵ را منتشر کرده که نشان از افزایش سود اندک این کمپانی در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۴ میلادی دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ پیش‌بینی خود از وضعیت درآمد این کمپانی در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی را منتشر کرده که نشان از افزایشی محسوس اما قطعی در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن دارد. سامسونگ انتظار دارد در تا در فصل چهارم منتهی به سال ۲۰۱۶ میلادی سود عملیاتی ۵.۱ میلیارد دلاری را از درآمد ۴۴ میلیارد دلاری کسب کرده باشد. در صورتی که سامسونگ این افزایش را با انتشار گزارش مالی خود در انتهای ماه جاری میلادی تایید کند، در این صورت شاهد افزایش درآمد و سود عملیاتی کسب شده توسط این کمپانی در سه ماهه‌ی منتهی به سال ۲۰۱۶ میلادی در مقایسه با سال پیش از آن خواهیم بود.

این برای دومین بار در دو سال اخیر است که سامسونگ با افزایش درآمد و سود خود روبرو شده است. کره‌ای‌ها در اکتبر سال گذشته با انتشار گزارش مالی مربوط به فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی خبر از بهبود اوضاع دادند که خبر خوشی برای این کمپانی و طرفداران آن در اقصی نقاط جهان بود. بخش بزرگی از این افزایش درآمد مربوط به افزایش فروش تراشه‌ها و پنل‌های نمایشی توسط این کمپانی کره‌ای است. البته باید به این نکته اشاره کرد که بسیاری از متخصصان کمپانی هنوز از ادامه‌‌ی روند صعودی مطمئن نیستند. براساس گزارش وال استریت ژورنال، متخصصان سامسونگ هنوز در مورد ادامه‌ی روند صعودی این کمپانی تردید دارند.

براساس اطلاعات ارائه شده، کان او هیون، مدیرعامل سامسونگ در سخنرانی خود به مناسبت سال نوی میلادی در این خصوص به کارکنان کمپانی هشدار داده است. وی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

اقتصاد جهانی در سال جاری میلادی همچنان با رشد زیادی همراه خواهد شد؛ هرچند نمی‌توان این رشد را در مورد بازار کشورهای در حال توسعه پیش‌بینی کرد.

نظر شما در مورد سامسونگ و احتمال تداوم رشد این کمپانی از نظر مالی چیست؟ آیا دوران رکود برای سامسونگ به سر آمده؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات