سونی به بالاترین سود عملیاتی تاریخ خود دست یافت

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی امروز گزارش مالی خود را منتشر کرد. این گزارش نشان می‌دهد فروش سنسورهای دوربین این شرکت را به سودی بی‌سابقه رسانده است.
تبلیغات

شرکت ژاپنی سونی امروز گزارش مالی خود در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد. این گزارش از رشد نزدیک به چهار برابری تقاضا برای سنسورهای دوربین این شرکت خبر می‌دهد که بالا رفتن چشم‌انداز درآمد سالیانه‌ی سونی را در پی داشته است.

در گزارش این شرکت سود عملیاتی ماه اکتبر تا دسامبر ۳.۲ میلیارد دلار عنوان شده است که این رقم نسبت به ۸۴۱.۵ میلیون دلار سود عملیاتی در سال گذشته افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد به طوری که باید گفت سونی تا کنون به چنین رکوردی دست نیافته بود. این در حالی است که در نظرسنجی که بین ۱۰ تحلیل‌گر دنیای اقتصاد انجام گرفته بود برآیند تخمین آن‌ها از سود عملیاتی سونی در بازه‌ی زمانی یاد شده کمتر از ۲.۲ میلیارد دلار بود.

در نتیجه سونی پیش‌بینی خود از سود سه‌ماهه‌ی منتهی به ماه مارس را از ۵.۷ میلیارد دلار به ۶.۵ میلیارد دلار افزایش داد که این رقم در تاریخ ۷۲ ساله‌ی فعالیت این شرکت بی‌سابقه بوده است.

این رقم در نظرسنجی دیگری توسط جمع ۲۳ نفره‌ای از تحلیل‌گران ۶.۲ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

سونی امروز در مطلبی دیگر از جایگزینی کازو هیرای، رئیس این شرکت با کنچیرو یوشیدای، رئیس بخش مالی خود خبر داد و نوشت که این عزل و نصب از اول آوریل اجرایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات