پیش بینی کسب درآمد ۸۴ تا ۸۷ میلیارد دلاری اپل طی پاییز ۲۰۱۷

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
پیش‌بینی تحلیل‌گران نشان از این دارد که اپل با کسب درآمد ۸۴ تا ۸۷ میلیارد دلاری طی پاییز ۲۰۱۷ دوباره رکوردشکنی خواهند کرد.
تبلیغات

اپل بامداد پنجشنبه گزارش مالی مربوط به عملکرد این کمپانی طی سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ میلادی را منتشر خواهد کرد. در ساعاتی مانده تا زمان انتشار این گزارش شاهد پیش‌بینی‌هایی هستیم که نشان از کسب درآمد ۸۴ تا ۸۷ میلیارد دلاری توسط اپل طی پاییز سال ۲۰۱۷ دارد.

برآوردهای انجام شده نشان از این دارد که احتمالا اپل درآمدی ۸۴ تا ۸۷ میلیارد دلاری را طی پاییز سال گذشته‌ی میلادی به دست خواهد آورد. همچنین باید به انتشار آمار دیگری نظیر حاشیه‌ی سود ۳۸ تا ۳۸.۵ درصدی اشاره کرد. Macrumors در گزارش خود اعلام کرده که میزان هزینه‌های عملیاتی اپل ۷.۶۵ تا ۷.۷۵ میلیارد دلار خواهد بود.

در صورتی که اپل بتواند درآمد ۸۴ تا ۸۷ میلیارد دلاری را کسب کند، باید شاهد یک رکوردشکنی توسط این کمپانی باشیم. اپل به دلیل رونمایی و عرضه‌ی نسل جدید آیفون‌های خود در اواخر تابستان، طی پاییز از نظر مالی رکوردهای جدیدی را ثبت می‌کند. این کمپانی سال گذشته موفق شد تا با کسب درآمد ۷۸.۴ میلیارد دلاری رکوردشکنی کند، حال آنکه تحلیل‌گران وال‌استریت کسب درآمدی ۸۷.۰۶ میلیارد دلاری را توسط این کمپانی پیش‌بینی کرده‌اند. البته باید به این نکته اشاره کرد که شماری از تحلیل‌گران حتی کسب درآمد ۸۹ میلیار دلاری را نیز پیش‌بینی کرده‌اند.

باید منتظر بود تا ببینیم عملکرد مالی اپل طی پاییز اخیر چگونه بوده است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات