احتمال کسب سود عملیاتی ۱۵ میلیارد دلاری توسط سامسونگ در پاییز ۲۰۱۷

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آخرین پیش‌بینی‌ها نشان از این دارند که سامسونگ طی سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷، سود عملیاتی ۱۵ میلیارد دلاری کسب خواهد کرد.
تبلیغات

آخرین گزارش‌های منتشرشده در رابطه با سامسونگ نشان از این دارد که کمپانی کره‌ای طی سه‌ماهه‌ی چهارم میلادی، سود عملیاتی ۱۵ میلیارد دلاری کسب خواهد کرد. سود عملیاتی کسب‌شده توسط سامسونگ در صورت دست یافتن به ۱۵ میلیارد دلار، نزدیک به ۷۳ درصد در مقایسه مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد خواهد بود.

سامسونگ طی سه‌ماهه‌ی جولای تا سپتامبر موفق شده بود سود عملیاتی ۱۳.۶ میلیارد دلاری به جیب بزند. مؤسسه‌ی Yonhap Infomax که بازوی اقتصادی خبرگزاری یون‌هاپ است، این رقم را پس از بررسی تحلیل‌های ارائه‌شده توسط ۱۹ مؤسسه‌ی سرمایه‌گذاری ارائه کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط DB Financial Investment، سامسونگ به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تراشه در جهان در انتظار کسب سود عملیاتی ۱۵.۷ تریلیون یوانی (۱۴.۷ میلیارد دلار) است.

البته باید به این نکته اشاره کرد که این مؤسسه‌ی تحلیلی پیش‌بینی خود از ۱۵ میلیارد دلار را به ۱۴.۷ میلیارد دلار کاهش داده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، سود عملیاتی سامسونگ به این علت کاهش پیدا کرده که این کمپانی در نتیجه‌ی کسب سود بالا، اقدام به پرداخت پاداش‌های بالا به کارکنانش کرده است. 

بخش تولید تراشه‌ی سامسونگ را باید پول‌سازترین بخش این کمپانی خواند. بناب ر گزارش‌های منتشر‌شده، این بخش از کمپانی موفق شده است سودی ۱۰.۱۲ میلیارد دلاری کسب کند که به‌تنهایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد ۵۰ درصدی است.

سامسونگ در طول یک سال اخیر رفته‌رفته عملکرد مالی خود را بهبود داده و موفق شده است رکورد سوددهی خود را طی فصل‌های متوالی جابجا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات